Stellantis планує продати неприбуткові бренди

Kokomo - Circa September 2021: Stellantis logo at the transmission factory. The Stellantis subsidiaries of FCA are Chrysler, Dodge, Jeep, and Ram.

Корпорація Stellantis, утворена у 2021 році після злиття Fiat Chrysler Automobiles (FCA) та Groupe PSA, планує закрити збиткові бренди. Під її управлінням знаходяться 14 марок, серед яких Citroën, Fiat, Opel, Vauxhall, Peugeot, Abarth, Ram, Dodge, Chrysler, Jeep, Lancia, DS Automobiles, Alfa Romeo та Maserati. Генеральний директор Stellantis Карлос Таварес заявив, що корпорація більше не може дозволити собі утримувати нерентабельні марки.

Наразі неясно, які саме бренди будуть закриті. Найбільші марки, такі як Fiat, Opel/Vauxhall, Peugeot, Citroën, Jeep та Ram, залишаться в безпеці. Також Alfa Romeo, яку Таварес назвав «найбільшою перлиною» концерну, не загрожує зникнення.

Інсайдери повідомляють, що Stellantis може спробувати продати Maserati та закрити Lancia або DS. Раніше навесні китайський партнер Stellantis запропонував купити один із французьких брендів, до яких належать Citroën, Peugeot та DS. Таварес зазначив, що пропозиції скоротити кількість марок надходять постійно.

Під загрозою також знаходяться Dodge та Chrysler. Лінійка Chrysler після прощання з седаном 300C наразі представлена лише однією моделлю — старіючим мінівеном Pacifica. Чутки про ліквідацію Chrysler циркулюють вже не перший рік.

Таким чином, Stellantis готується до серйозних змін у своїй стратегії, щоб зосередитися на прибуткових брендах і забезпечити фінансову стабільність корпорації.