Xiaomi втрачає 9200 доларів на кожному проданому електромобілі

Компанія Xiaomi, яка наразі виробляє тільки одну модель електромобіля, зазнає збитків у розмірі близько 9200 доларів на кожному проданому автомобілі. Хоча це значна сума, інші виробники електромобілів іноді зазнають ще більших втрат, повідомляє Carscoops.

За II квартал цього року автомобільний підрозділ Xiaomi зазнав збитків у розмірі 252 мільйонів доларів, поставивши клієнтам у Китаї 27,3 тисячі машин. Це означає, що кожен проданий автомобіль приносив збитки в розмірі 9,2 тисячі доларів. Для порівняння, стартап Rivian зазнає втрат у 32,7 тисячі доларів на автомобіль, а Ford – 47,6 тисячі доларів.

Аналітики оцінюють, що Xiaomi зможе вийти на беззбитковість, коли випуск електромобілів досягне 300-400 тисяч одиниць на рік. Компанія активно збільшує обсяги виробництва і планує перевищити 100 тисяч виготовлених автомобілів до листопада. Окрім того, Xiaomi значно інвестує в розробку нових моделей.