Що чекає українських автомобілістів з приходом «Європи»
Ось приєдналися ми до Директиви ЄС/40/2009 про обов’язковий техогляд .. А чи багато хто розуміють те, що менш через рік 60-70% іномарок, які їздять по Україні, цей техогляд не пройдуть? Говоритимуть, що це не я каталізатор вирізав, але депутати Закон прийняли. І що? Знову за хабарі техогляд купувати будемо? Це по-європейськи? Або поведінку на дорогах?
Про це пише в Фейсбук Генеральний директор Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко.
«Я багато спілкувався з Держсекретарем Мінінфраструктури Німеччини Рейнаром Бомбою і трохи чув про правила ЄС. У Німеччині від поліції не відкупиться, так як німець поліцейський не план виконує, як у нас, а отримує відсоток від Ваших штрафів. А їздити треба з якою швидкістю? Правильно: 50 км на годину по містах!
Я писав уже про практику Японії, а чи знаєте Ви, що в ФРН за 8 балів (може бути отриманих і за п’янку, і за маленькі порушення, наприклад, перевищення на 20 км) Ви без судів (формальні рішення земсуда при наявності 8 штрафбаллів) адвокатів і апеляції потрапите на перездачу: пройти ідиотентест? Причому, порушення можуть бути дійсно маленькі .. Наприклад, не пішов в правий ряд після обгону, близько пройшов з сусідом, потім встав ненадовго з аварійкою в другому ряду, біля тротуару було зайнято, а було треба в магазин – так у нас на це ніхто і уваги не звертає. А в ЄС – на перездачу! І система Фленсбург далеко не подарунок – можна почати збирати штрафні бали з малолітки за неправильне керування велосипедом», – пише експерт.
«Хоча і штрафи для ЄС невеликі, але спочатку перед ідіотентесту прослухаєте курс занять .. Пропустив заняття? Так ти вже “мішігінекопф”, як говорила моя сусідка, і тест навіть здавати нема чого. І заняття Вам ці обійдуться в вартість уживаного авто. Хочемо в ЄС, тоді треба знати все про ЄС і їх правилах, і вчитися жити, як в ЄС, а не порушувати ПДР, не платити податки і кричати про ЄС», – резюмував Назаренко.