Японський автовиробник Mazda найближчим часом представить технології нового сімейства двигунів SkyActiv2, які будуть ставитися, зокрема, на нове покоління Mazda3.
За даними Motoring, появи серійних двигунів нового покоління варто очікувати вже в 2018 році, коли на конвеєр встане Mazda3 четвертого покоління. Першу інформацію про технології гомогенного займання палива Mazda (HCCI) оприлюднять на технічному форумі у Франкфурті в кінці цього місяця. Нагадаємо, даною розробкою фахівці компанії зайнялися ще в 2014 році. Тоді передбачалося, що втілити в життя HCCI вдасться лише до 2020 року.
Австралійське видання заявляє, що Mazda3 четвертого покоління, яка дебютує в США в 2018 році, не отримає нової платформи – виробник обмежиться зміною дизайну. Після виходу трієчки з двигунами SkyActiv 2 з 2019 року почнуть оснащувати седан і універсал Mazda6, а до кінця десятиліття компанія випустить наступника пікапа BT-50, який багато в чому уніфікований з Isuzu D-Max. Повернення на конвеєр роторного мотора варто очікувати в 2021 році, правда, в складі гібридної силової установки. Мотори SkyActiv 2 відкривають для виробника можливість повернути в лінійку спортивні моделі MPS з рядною 2,5-літровою турбочетвіркой. Двигуни SkyActiv третього покоління з рівнем викидів CO2 65 г / км з’являться в 2025 році.
Очікується, що двигуни SkyActiv 2 дозволять знизити споживання палива на 30%. Це стане можливим завдяки застосуванню технології гомогенного займання паливної суміші. Передбачається, що мотори Mazda не позбудуться свічок запалювання повністю. Вони будуть працювати на низьких оборотах двигуна, а на високих пальне зможе займатися без їх участі, від стиснення. Ступінь стиснення може зрости до 18,0: 1, що допоможе знизити споживання палива в перспективному 2,0-літровий мотор до 3,5 л / 100 км, а викиди CO2 – до 95 г / км.