Українці придумали нові схеми по ввозу «євроблях»

Схеми, за якими для українців привозять автомобілі на «єврономерах», весь час удосконалюються. Причому мова не обов’язково йде про те, щоб їх ускладнювати. Навпаки, з’явилися відносно прості варіанти, як ввезти машину в Україну і «втратити» її для перевіряючих органів, передає Автотема.

Не так давно в групах, де продають нерозмитнені автомобілі, стали розганяти інформацію про схему «довічного транзиту».

«Суть така, що нібито потрібно ввезти машину в режимі транзиту (5-10 днів), прострочити цей термін і заплатити штраф 8100 грн. Нібито після цього машина стає «вічно транзитною» і наступного разу власника ніхто не покарає. Після цього багато хто заганяли машини на себе у режимі транзиту і не морочилися з «верблюдами». Ця схема підломила заробітки «верблюдів». Багато хто стали шукати поляків чи литовців, які безпосередньо доставляли машини до польського кордону, а вони там їх забирали і самі завозили. Після цього машина «губилася» в Україні. Таких машин дуже багато», — розповідає autonews.ua автоексперт Сергій Креймер.

Інший варіант «втратити» авто перед контролюючими органами — завезти його в Україну і отримати довідку про його повне знищення. «Далі машина перебуває тут навіки-вічні. Але ця схема досить дорога і здебільшого використовується на дорогих машинах, які з якихось причин не можуть виїхати за територію України», — додає Сергій Креймер.

Ще з новенького — американські машини на «повітряній реєстрації. «Таких у нас дуже багато. Вони були завезені з США і Канади. Вони «зависли у повітрі», і рідко хто вивозить їх через територію України раз на рік. Тобто вони теж у вічному режимі тимчасового ввезення. На тому ж auto.ria можна знайти оголошення про продаж «вічного» автомобіля. Тобто, свого часу він був завезений громадянином США, який поставив на нього тимчасові номери, через рік зняв з обліку для вивезення машини, але машину не вивіз. Такі машини потрапляють у вічну «сіру зону», і на сьогодні вивезти їх не реально», — говорить автоексперт.