Hyundai Santa Fe отримав новий привaбливий дизайн (Фото)

Останнім часом Hyundai Santa Fe виглядав не надто модно. Ну воно і зрозуміло – час бере своє. І ось перед нами нове покоління цієї моделі.

Подобається? Давайте оцінювати машину в коментарях. Ну а ми зараз розповімо дещо про техніку. Якщо ж вас вона мало цікавить, то можете відразу перегорнути в кінець і милуватися фотографіями.

Головна новина – автомобіль став більшим. Причому не тільки в довжину, зросла і колісна база. Якщо раніше вона була 2700 мм, то зараз вже 2765 мм (довжина машини збільшилася з 4700 мм до 4770 мм). Ще одна новина по кузову – завдяки зростанню частки високоміцних сталей жорсткість на кручення збільшилася на 15,4%. Серйозно змінили ходову частину.

Зрозуміло, просторішим став і салон. І навіть багажник – в п’ятимісній модифікації він збільшився на 40 літрів (625 л), а семимістній – на п’ять літрів (130 л).

За двигунів поки ясності немає. Зараз кросовери оснащуються дизелем об’ємом 2,2 л (200 к.с.) і бензиновим 2,4-літровим агрегатом (171 к.с.). Але нові машини в Азії мають бензинові мотори об’ємом 2 літри (235 к.с.) і дизелі 2 і 2,2 л (186 к.с. і 202 к.с. відповідно). А ось в США буде атмосферник 2,4 л (185 к.с.) і 235-сильний бензиновий агрегат, плюс трохи пізніше обіцяють двигун об’ємом 3,5 л.

Hyundai Santa Fe буде випускатися як в передньопривідному, так і повноприводному варіанті з електричною муфтою підключення задніх коліс, яка прийшла на зміну електрогідравлічній. Для повнопривідної модифікації передбачені чотири встановлені режими водіння: Eco, Comfort, Sport і Smart.

Оснащення Santa Fe нового покоління багате. Є великий екран мультимедійної системи, функція голосового управління, можливість підключати свої смартфони, камери кругового огляду, дистанційне включення двигуна через смартфон та інше. А, наприклад, на задню вісь при бажанні можна буде поставити пневматичні елементи, які будуть самі підтримувати дорожній просвіт.