Ще одна спроба ДАІ – які зміни очікують українські дороги

Відразу кілька великих ДТП змусили чиновників задуматися про безпеку на українських дорогах. Нічого кращого, ніж повернення до старих методів, поки не придумали. Дотримання правил руху на українських дорогах – це скоріше міф, ніж реальність. Про те, що за рухом потрібно стежити згадують після великих подій.

В Україні проходить превентивний захід під умовною назвою “Перевізник”. Почали роботу спільні мобільні групи з виявлення та документування порушень у сфері пасажирських перевезень. До їх складу увійшли працівники відділів безпеки дорожнього руху патрульної поліції і територіальних підрозділів Укртрансбезопасності, передає protokol.

Серед порушень: керування без необхідних документів; управління автобусами, які мають технічні несправності і не пройшли обов’язковий технічний контроль; порушення правил надання послуг та вимог безпеки при наданні послуг з перевезення пасажирів; проїзд на заборонний сигнал регулювання дорожнього руху; інші порушення правил дорожнього руху.

В Україні 50-70% ринку пасажирських перевезень перебуває за межами правового поля, і учасники ринку не відповідають за безпеку перевезення пасажирів, повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян.
В уряді підготували проект постанови про посилення контролю швидкості на дорогах України.

Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури.

– Перший крок, який ми робимо, з п’ятниці, 27 липня, ми повертаємо швидкісний контроль на наших дорогах. Він поки буде здійснюватися в ручному режимі, як це було колись, звичайні радари. Але вони вже з понеділка будуть встановлені на автомобілях Нацполіціі, – повідомив Володимир Омелян.

Розформували Державтоінспекцію в Україні 4 роки тому з надією на реформу. У 2015 був прийнятий закон, що передбачає серед іншого легалізацію фото- і відеофіксації порушень ПДР, що за оцінками правоохоронців дозволило б мінімум на третину знизити аварійність на трасах.

Однак грошей на відеофіксацію в країні немає. І що виходить зараз – патрульні об’єктивно не справляються з функцією профілактики порушень ПДР, покликані допомагати робити це в автоматичному режимі камери фіксації так і не були впроваджені.

Тепер можуть повернути в роботу вимірювачі швидкості TruCAM і “Візир”. Але використання так званих “фенів” в ручному режимі прямо забороняє профільний закон “Про Національну поліцію”, на чому вже поспішили акцентувати увагу правозахисники. Натякаючи на те, що винесені штрафи і стягнення за допомогою “фенів” адвокати будуть відбивати в судах.

– Поліція почала активно займатися питанням реанімації вимірювачів швидкості TruCAM. На складах лежить близько 170 приладів. В дію можуть бути введені після поновлення актів сертифікації та повірки – теоретично за один тиждень. Мабуть альтернативи “даішнику в кущах” не існує!, – каже Автоюрист Володимир Караваєв.

Але ось тільки за попередніми оцінками, загальна потреба автомагістралей України в радарах становить від 3 до 5 тисяч приладів. На закупівлю яких будуть потрібні чималі кошти.


Не пропустіть