Оновлена ​​версія кроссовера Hyundai Creta викликала ажіотажний попит

Оновлена ​​версія компактного кросовера Hyundai Creta викликала ажіотажний попит в країнах, де південнокорейський автовиробник представив рестайлінгову модель. Йдеться про Бразилію, Китаї та Індії.

Зокрема в Бразилії Hyundai Creta за підсумками липня стала безумовним лідером сегменту SUV, в Індії рестайлінговий кросовер вперше обігнав за продажами колишнього лідера – Suzuki Vitara Brezza, а в КНР число покупців моделі збільшилася в два рази. При цьому попит на автомобіль продовжує зростати.

Оновлена ​​модель отримала нові бампери, LED-оптику в топових комплектаціях, протитуманні фари нової форми, оригінальні легкосплавні колісні диски розмірністю 16 і 17 дюймів, іншу радіаторну решітку, аналогічну тій, що є у нового кросовера Tucson.

Колірна палітра Hyundai Creta поповнилася помаранчевим і яскраво-синім лакофарбовим покриттям. Крім того, покупцям запропонована двоколірне забарвлення кузова: дах і стійки чорного кольору, а кузов – білий, помаранчевий або червоний. Крім цього, інженери компанії поліпшили шумоізоляцію дверей і колісних арок, а в салоні використовували більш якісні матеріали обробки.

З обладнання та опцій у оновленого автомобіля з’явилися круїз-контроль, люк з електроприводом, бездротова зарядка для мобільних пристроїв, передні крісла з електрорегулюванням і додаткові дефлектори системи вентиляції для пасажирів заднього ряду сидінь.

Одночасно з цим вартість рестайлінгової версії Hyundai Creta виросла на 2-3% в залежності від ринку і комплектації.