В Україні різко впав попит на нові автомобілі

У січні попит на нові автомобілі в Україні впав на 21% в порівнянні з минулим роком

Про це повідомила асоціація “Укравтопром”.

Так, в січні 2019 року, за даними асоціації, було куплено 5200 автомобілів.

“Зниження інтересу споживачів до нових автомобілів пов’язано, перш за все, з лібералізацією імпорту уживаної техніки і пільгової легалізації машин на єврономерах, сукупна частка яких в первинних реєстраціях легкових авто до кінця минулого року досягла 75%”, – говориться в повідомленні.

Кращий результат з продажу на українському ринку нових авто в січні 2019 року показав марка Renault. У січні було продано 804 авто цієї марки, що на 37% більше проти січня 2018 року, відзначили в асоціації.

Другий за популярністю стала марка Toyota з результатом 632 зареєстрованих авто. Від свого показника річної давності Toyota відстала на третину.

Третє місце в рейтингу марок у Nissan – 427 нових авто, що на 4% менше, ніж роком раніше.

На четвертій позиції KIA, яка покращила свій минулорічний показник на чверть до 390 шт.

Замикає п’ятірку лідерів Skoda з результатом 341 авто (-22%), додали в Укравтопромі.

Також продажі автомобілів в Європі за підсумками 2018 року знизилися вперше за п’ять років – причина в новому стандарті розподілу витрат палива, який вступив в силу в вересні.


Не пропустіть