В Україні різко впав попит на нові автомобілі
У січні попит на нові автомобілі в Україні впав на 21% в порівнянні з минулим роком
Про це повідомила асоціація “Укравтопром”.
Так, в січні 2019 року, за даними асоціації, було куплено 5200 автомобілів.
“Зниження інтересу споживачів до нових автомобілів пов’язано, перш за все, з лібералізацією імпорту уживаної техніки і пільгової легалізації машин на єврономерах, сукупна частка яких в первинних реєстраціях легкових авто до кінця минулого року досягла 75%”, – говориться в повідомленні.
Кращий результат з продажу на українському ринку нових авто в січні 2019 року показав марка Renault. У січні було продано 804 авто цієї марки, що на 37% більше проти січня 2018 року, відзначили в асоціації.
Другий за популярністю стала марка Toyota з результатом 632 зареєстрованих авто. Від свого показника річної давності Toyota відстала на третину.
Третє місце в рейтингу марок у Nissan – 427 нових авто, що на 4% менше, ніж роком раніше.
На четвертій позиції KIA, яка покращила свій минулорічний показник на чверть до 390 шт.
Замикає п’ятірку лідерів Skoda з результатом 341 авто (-22%), додали в Укравтопромі.
Також продажі автомобілів в Європі за підсумками 2018 року знизилися вперше за п’ять років – причина в новому стандарті розподілу витрат палива, який вступив в силу в вересні.