В цьому році виповнюється рівно 100 років з тих пір, як інженер Королівських ВПС В. О. Бентлі побудував три перших дослідних автомобіля і заснував автомобільну компанію, відому сьогодні на весь світ.
При їх створенні він використовував свій солідний досвід роботи з авіаційними двигунами. Він встановив на машини 3,0-літрові чотирициліндрові двигуни з алюмінієвими поршнями, орієнтуючись як еталон на довоєнні моделі Mercedes Grand Prix 1914 року й Coupe de l’Auto Peugeot 1913 року.
Після того, як новий двигун EXP1 був протестований американською компанією Autocar, Бентлі з’єднав його зі своїм шасі, в результаті чого на світ з’явився двомісний спортивний автомобіль з алюмінієвим корпусом, здатний розганятися до швидкості 127 км/год. У 1921 році цього було достатньо для перемоги в престижних автомобільних гонках.
У той час, як EXP3 «The Cab» став особистим автомобілем Бентлі, EXP2 в 1921 році була переобладнано і отримав новий мотор. Пізніше його замінили двигуном 144-й серії, з яким EXP2 здобув 11 перемог в гонках і сім раз фінішував в числі призерів.
Сьогодні EXP2 – почесний член ексклюзивного клубу, куди входять не менш імениті ветерани – Ferry Porsche 1940 Type 64 # 03 і Enzo Ferrari 1947 159 Spyder Corsa.