Як стало відомо AUTO-Consulting, найближчим часом на Запорізькому автомобільному заводі почнеться складання вантажівок МАЗ. Притому, вже на першому етапі це буде не просто великовузлове складання з білоруських комплектуючих, а частина з них буде замінена деталями українського виробництва. Крім того, МАЗи запорізького збирання потім будуть укомплектовані самоскидними кузовами виробництва компанії Egritech (Прилуки). Така кооперація дозволить досягти локалізації в Україні більше 50% і завантажити потужності відразу двох українських підприємств.
Реалізовуватися МАЗи запорізького збирання будуть по всій дилерській мережі бренду МАЗ в Україні. Ексклюзиву ні в кого не буде.
Також поки не планується і заміна логотипу на вантажівках запорізького збирання. Вони як і раніше будуть носити бренд «МАЗ» і на них буде поширюватися і всі гарантійні зобов’язання, як і на техніку білоруського виробництва. Поки в виробничому плані будуть тільки шасі. Перші комплекти для збірки, за даними AUTO-Consulting, вже відвантажені.
Як зазначає AUTO-Consulting, у МАЗа вже в Україні проект по збірці вантажівок армійських моделей (сімейства 5316, 6317 і 6425, на черкаському заводі ДП АСЗ №2 «Богдан Моторс». Поява другого складального партнера зміцнить позиції МАЗу в аграрному секторі, так як дозволить виконати критерії державної програми компенсації техніки для сільського господарства. для ЗАЗу альянс з МАЗом дозволить завантажити роботою простоюючі цехи підприємства і увійти в новий для себе сегмент важкої вантажної техніки.
А ось для КрАЗу поява в Україні ще одного складального виробництва у МАЗа – явний сигнал про серйозні наміри конкурента. Правда, КрАЗ зараз абсолютно не представлений в сегменті зерновозів, на який мітить МАЗ. Після провального проекту зерновозу КрАЗ-6511С4 «Караван», в Кременчуці закинули ідею випускати техніку для аграрного комплексу власної країни.