Huawei представила свій перший електромобіль із рекордним запасом ходу (Фото)

Кросовер Seres SF5 Free Expedition Edition – це перша в світі серійна модель, створена на платформі Huawei DriveONE, що включає в себе всі ключові компоненти електричної силової установки: це блок управління двигунами, власне самі двигуни, редуктор, а також перетворювач постійного струму, бортовий зарядний пристрій, і блок управління тяговою батареєю.

Huawei вважає, що DriveONE – це прекрасне універсальне рішення, що дозволяє не тільки спростити розробку електромобілів, але і зробити їх дешевше. А судячи з того, що модель Seres SF5 Free Expedition Edition фактично перероблена зі звичайного бензинового автомобіля, DriveONE не надто сильно вимоглива до компонування автомобіля. Всі ці переваги платформи повинні будуть зацікавіти компанії, які думають про переведення своєї лінійки на електричну тягу.

За своїми габаритами Seres SF5 Free Expedition Edition абсолютно не відрізняється від звичайної бензинової версії, яка називається Seres SF5: колісна база моделі 2875 мм; довжина, ширина і висота складають 4700, 1930 і 1625 мм. У рух автомобіль приводять відразу два електродвигуни загальною потужністю 350 к.с. Запас ходу, який вимірюється у відповідності зі стандартами NEDC, перевищує, за заявами самої компанії, 1000 км, але насправді навряд чи він зможе перевищити 850 км по циклу WLTP.

Seres SF5 Free Expedition Edition оснащений декількома камерами і ультразвуковими датчиками, є в ньому навіть радар, але систему автономного водіння при її заявленому рівні L2 + навряд чи можна назвати передовою. Однак, слід звернути і на ціну моделі – всього 40 000 доларів США. Дата старту продажів поки не повідомляється.