Audi розробила систему, яка дозволяє економити на наших дорогах

Компанія Audi представила технологію під назвою eROT, яка дозволить відмовитися від звичних амортизаторів і об’єднати підвіску автомобіля з системою рекуперації. Кінетична енергія, що виділяється амортизаторами, в такому випадку буде перетворитися в електричну і передаватися літій-іонному акумулятору, пише motor.ru.

Audi називає нові амортизатори «електромеханічними обертовими демпферами». Вони з’єднуються з 48-вольтовою електричною системою, яка розташована на задній осі і в яку входить літій-іонний акумулятор ємністю 0,5 кіловат-години. Кінетична енергія через компактні редуктор і генератор перетворюється в електричну. Надалі її можна використовувати або для обертання електромотора в гібридну силову установку, або для підживлення електричних компонентів автомобіля.

Таким чином, чим гіршою буде дорога, тим більше енергії система зможе віддавати акумулятору. Тести на німецьких дорогах показали, що це значення, в залежності від якості покриття, може досягати від 3 до 613 ват. Рівень шкідливих викидів в такому випадку може знизитися на три грами на кілометр. Крім того, нова конструкція за рахунок своєї компактності дозволить збільшити багажний відсік.

Коли система eROT дебютує на серійних автомобілях, невідомо. У Audi її назвали прототипом, яка «вселяє довіру». При цьому в німецькій компанії підкреслили, що головною умовою для роботи eROT є наявність окремої 48-вольтової системи – така, наприклад, дебютувала в березні 2016 року у серійному «зарядженому» позашляховику SQ7. Оновлена ​​версія цієї системи повинна з’явитися в 2017 році на якійсь гібридній моделі.