Renault представила круте спорткупе (Фото)

Головною прикрасою стенду Renault на Паризькому автосалоні стало двомісне купе Trezor. Цікаво, що з французької мови співзвучне слово tresor перекладається як «скарб». Так що ховається всередині скарбу Renault розбиралися auto.mail.ru.

Серце Renault Tresor – 260-кіловатний (354 к.с.) електромотор гоночного боліда Формули-Е, який розганяє задньопривідне купе до сотні всього за 4 секунди. Машина, до речі, вийшла немаленькою – 4,7 метра в довжину і більше 2 метрів в ширину. Але при цьому Tresor трохи вищий пояса – 1080 мм! А тому він володіє відмінною обтічністю – коефіцієнт аеродинамічного опору становить 0.22. Маса при таких габаритах не перевищує 1600 кг – це заслуга монокока з вуглепластику, до якого приєднані трубчасті рами спереду і ззаду.

А, може, скарб приховано всередині? Дверей у Renault Tresor немає – ви відкриваєте його, немов футляр з прикрасами, тут піднімається цілий ковпак на зразок ліхтаря у бойових літаків. Він, до речі, теж з вуглепластику. У салоні – царство червоної шкіри і екранів з високою роздільною здатністю на оптичних світлодіодах (OLED), розташованих на передній панелі з червоного дерева. А ще Renault Tresor вміє їздити в автономному режимі, і тоді кермо розсувається, щоб не загороджувати дисплей на місці звичного приладового щитка.

Вистачає цікавих рішень і зовні – конфігурацію повітрозабірника спереду можна міняти, а на місці звичної горловини паливного бака красується витончена шкала рівня заряду батарей з розеткою. Задня оптика – з оптоволокна, як джерело світла використовується червоний лазер. Нарешті, колеса тут теж різні – 21-дюймові на передній осі і 22-дюймові ззаду.

Французи не приховують, що ряд технологій незабаром з’явиться і на серійних Renault. Але Tresor на конвеєрі ми не побачимо – йому, як і червоному купе DeZir, який дебютував тут же 4 роки тому, судилося стати провісником нового фірмового стилю Renault. Що ж, схоже, нас чекає чимало цікавих творінь від Лоренса ван ден Акер (шеф-дизайнера Renault) в найближчі роки!