7 опцій, які підвищать клас бюджетного автомобіля

0

Дещо краще вибирати спочатку, ну, а де-що можна додати вже в процесі експлуатації, пише avtoblog.ua.

Під капотом практично однакові мотори з турбіною, в основі конструкції – однакові платформи, які ділять між собою відразу кілька автовиробників. В результаті сучасних тенденцій розвитку автопрому цілком можна заощадити, купивши бюджетного побратима преміального бренду, і при цьому не втратити в комфорті. Потрібно тільки грамотно вибрати комплектацію і додаткові опції. На мій погляд, найбільш виправданими в плані ціна-комфорт є 7 опцій.

ВАРІАНТ 1

По-перше, це автоматична трансмісія. Часи, коли покупці на вторинному ринку шарахалися від неї як від вогню, давно пройшли. «Автомати» стали ефективніші, і якщо на адресу роботизованих трансмісій, подібних DSG, ще звучать заперечення, то традиційний гідромеханічний 5- або 6 ступінчастий автомат давно вже не менш надійний, ніж МКП. Нехай його ресурс менший і рідко перевищує 200 тисяч кілометрів, технологія ремонту давно вже відпрацьована, а сам ремонт не руйнівний навіть для власника бюджетного авто. Надійність сучасних варіаторних трансмісій (CVT) також підвищилася. Тому вибір між АКП і МКП для жителя мегаполісу давно вже не варто – життя в міських пробках може зробити комфортним тільки «автомат».

ВАРІАНТ 2

Панорамний дах або люк стрімко набирають популярність слідом за АКП.
Любов дизайнерів до панорамних дахів не просто модний тренд – його підказали фізіологи, які виявили стійкий зв’язок між недоліком сонячного світла і самопочуттям людини. Тому панорамні дахи популярні саме в північних країнах з їх довгими полярними ночами. Панорамний люк або дах дозволяють додати світла і сонечка в наше життя. Та й відчуття більш просторого салону в таких машинах теж істотно підвищує комфорт для водія і пасажира.

ВАРІАНТ 3

Автомобілісту, що живе в місті, варто подумати про оснащення своєї машини парктроніком. Опція дуже корисна, особливо для початківців водіїв або для тих, хто так і не навчився розраховувати габарити і кого як і раніше лякають парковки в підземеллях торгових центрах. Найпростіший парктронік зі звуковою сигналізацією нехай і менш інформативний, ніж пристрої з демонстрацією картинки з камери заднього виду на монітор, але допомагає не менше.

ВАРІАНТ 4

В епоху стрімкого зростання цін на паливо, коли ціна літра бензину перевалила за всі межі, все більше аргументів на користь дизельних двигунів. При використанні якісного палива вони можуть похвалитися не меншою надійністю і більшою економічністю. Додамо до цього прекрасну прийомистість і тяговитість дизельних двигунів і отримаємо ідеальне авто. Однак більш «холодний» дизельний мотор не тільки гірше прогріває салон, але і сам потребує підігріву. Оскільки нам ще далеко до скандинавських країн з їх парковками, оснащеними розетками для підігріву, установка передпускового підігрівача виглядає очевидним рішенням.

ВАРІАНТ 5

Клімат-контроль – опція практично повсюдна. Але не буде зайвим в черговий раз повторити, що вона повинна бути навіть в бюджетному авто. Автоматичний клімат-контроль більш ефективний і забезпечує кращий комфорт. Корисний він не тільки в жарку погоду, але і навесні-восени , коли система кондиціонування допомагає боротися з запотівання стекол. Якщо парктронік або передпусковий підігрівач можна встановити після покупки автомобіля, то кліматична система може бути встановлена тільки на конвеєрі. Так що вибирайте автомобіль, вже оснащений клімат-контролем.

ВАРІАНТ 6

Якщо часті поїздки на великі відстані – нормальний режим функціонування вашого автомобіля, то його оснащення системою круїз-контролю – очевидний «маст хев». Ця опція дозволяє підтримувати задану швидкість автомобіля без участі водія. Найбільш поширеною є пасивна система круїз-контролю. Принцип її роботи полягає в тому, що, вибравши відповідну вимогам швидкість, ви просто-напросто фіксуєте її до відключення системи (зазвичай для цього потрібно натиснути на педаль газу або гальма). Більш досконалий вид круїз-контролю – адаптивний, який в свою чергу поділяється на лазерний і радарний. Адаптивний круїз-контроль дозволяє автоматично контролювати швидкість автомобіля, тримаючи його на безпечній відстані від попереду їдучого транспортного засобу за допомогою пристроїв (радара або лазера, в залежності від різновиду системи), розташованих на радіаторі.

ВАРІАНТ 7

Повнопривідним средньогабаритним міським седаном вже давно нікого не здивувати. Що аж ніяк не благає цінності цієї опції. Так, повнопривідні автомобілі дорожчі. Так, вони мають підвищену витрату палива. Однак переваги системи повного приводу з лишком окупають всі супутні мінуси. По-перше, керованість. Автомобіль реально краще слухається, що, в свою чергу, неабияк додає вам впевненості. По-друге, прохідність. Підкорювати бездоріжжя на своєму умовному повноприводному купе – так собі затія. Але впевнено пересуватися по нашим зимовим, а значить часто погано розчищеним і обмерзлим дорогам – легко. По-третє, динаміка. Так, на повнопривідних автомобілях можна «рвати» з місця без пробуксовки коліс і не оглядаючись на особливості дорожнього покриття. У загальному і цілому, повнопривідні автомобілі – це автомобілі універсальні. Хочете підвищену прохідність для поїздок за місто – будь ласка. Хочете спокійною і впевненою їзди в дощ або ожеледь – без проблем. Так що, якщо ви прихильник таких універсальних рішень, вибір очевидний.


Не пропустіть