Повітряний фільтр нульового опору

0

Установка фільтра нульового опору – це один з різновидів тюнінга. Фільтр-нулевик сприяють збільшенню потужності двигуна машини. Звичайно, не можна сказати, що це збільшення настільки серйозне, однак пару кінських сил додати можна. Користуватися або не користуватися цим фільтрами, спірне питання, тому перед його покупкою треба вивчити принцип, за яким він працює. Повітряний фільтр подає очищене повітря в силовий агрегат. Функціонально фільтром виконується роль бар’єру, що не дає проникнути твердим частинкам всередину камери згоряння двигуна. Цими частками може засмітитися система, внаслідок чого збільшиться ступінь її зносу. Чим більше щільність фільтра, тим чистіше буде повітря. Вигодою для двигуна від підвищеної щільності фільтра є істотне зниження цього показника. Для виготовлення стандартного повітряного фільтра використовуються спресовані паперові волокна.

Цей матеріал має велику щільність, швидко забивається, через надходження запиленого повітря по найдрібніших отворів. У підсумку на фільтрі відбувається скупчуванню бруду і зростання його опору, що пов’язано зі зменшенням числа вільних отворів. Фільтр нулевик виглядає інакше. Всередині це виріб складається з бавовняного волокна, яке має досить унікальну структуру. Воно складається не з одного шару, а декількох розташованих в ряд (4-6). Внутрішній шар просочений спеціальним маслом, яке сприяє значному підвищенню якості фільтрації. Ступінь пропускної здатності нулевика на 40% більше стандартного фільтра. Перед тим як встановити новий фільтр, треба від’єднати корпус старого.

Також треба призвести ослаблення хомута, яким закріплено патрубок, і зняти з регулятора, який контролює витрату повітря, роз’єм. Далі знімається датчик контролю витрати повітря (ДМРВ), закріплений на повітряному фільтрі. Повітряний фільтр нульового опору встановлюється в корпус і виробляється закріплення патрубка, який відноситься до датчика масової витрати повітря. Потім корпус розміщується в патрубку, всмоктуючому повітря. Фільтр має бути закріплений надійно, так можуть пошкодитися гальмівні трубки. Крім цього з фільтром необхідно з’єднати шланг холодного пуску. Зазвичай цей шланг розташовується під бампером, забезпечуючи фільтр більш холодним повітрям. Для звичайного водія, що не підкорюючого трасу спортивною машиною, установка нулевика навряд чи буде чи виправдана. Можливе збільшення потужності не зрівняється зі складнощами обслуговування фільтра. Інший мінус полягає в його високій вартості. Машина з простим движком навряд чи стане швидше, а ось витрати на покупку цього фільтра будуть досить високими.