В Україні випустили новинку на базі КрАЗ (фото)

0

Фахівці ДП «45 Експериментальний механічний завод» виготовили для потреб війська два сучасних автопаливозаправники., пише newsline.com.ua.

Виконання поставлених завдань частинами і підрозділами, задіяними в проведенні антитерористичної операції, багато в чому залежить і від їх оперативного забезпечення пально-мастильними матеріалами. Для належної організації цього процесу в даний час задіяно понад 1700 одиниць спеціальної техніки. Однак підтримувати автозасоби підвезення палива в справному стані, не дивлячись на їх поважний вік, стає все важче.

1454930945yH23_h

Силами ремонтних підрозділів служби ПММ і державних підприємств, які входять до складу ДК « Укроборонпром », нам вдалося відновити і відремонтувати понад 850 одиниць спецтехніки, яка понад 20 років перебувала на тривалому зберіганні, – розповідає заступник начальника управління з забезпечення технічними засобами Збройних Сил України полковник Анатолій Федоренко .

Звичайно, діючи таким чином, навряд чи вдасться кардинально поліпшити технічне забезпечення військ. Воно вимагає, зокрема, сучасних автопаливозаправників. Тому в Центральному управлінні забезпечення ПММ розробили відповідне тактико-спеціальне завдання.

До речі, в процесі проектування був врахований досвід застосування такої техніки в зоні АТО, а саме – використання базового шасі з розташуванням двигуна попереду кабіни. Це дозволяє підвищити захист особового складу при непередбаченому наїзді на вибухові предмети. Крім того, виробникам нового автозаправника необхідно було розосередити запаси палива в двох роздільних ємностях однієї автоцистерни, щоб підвищити її живучість. Практичну реалізацію цього проекту здійснили фахівці ДП «45 Експериментальний механічний завод», у Вінниці.

Зокрема, на базі автомобільного шасі КрАЗ-63221 вони виготовили два нових вітчизняних автозаправники. Їх принципова відмінність від аналогів – наявність двох окремих відсіків загальною ємністю 12000 літрів. Завдяки такому раціональному рішенню з’явилася можливість одночасно транспортувати різні види палива – автомобільний бензин і дизпаливо.

До того ж раніше, в разі пошкодження цистерни, зникав весь запас палива, яке перевозилося. Тепер же наявність незалежних відсіків дозволяє врятувати принаймні половину. До речі, шасі КрАЗ-63221 комплектується 330-сильним турбованим дизельним двигуном ЯМЗ-238Д (з можливістю установки двигунів інших виробників). Саме це шасі вибрали для монтажу автоцистерни і завдяки надзвичайній міцності кразівської рами, де застосовані лонжерони з гарячекатаного швелера.

Додатковий аргумент – обладнання автомобіля шинами розмірністю 1300-530-533, які забезпечують відмінну прохідність в умовах бездоріжжя. Нові автоцистерни готуються до державних випробувань.


Не пропустіть