Dacia представила новий доступний кросовер (Фото)

Компанія Dacia офіційно представила новий кросовер Bigster. Новинка посіла місце на щабель вище добре відомого українцям Дастера і стала найбільшою моделлю у лінійці марки. Про це йдеться на сайті компанії.

Візуально Bigster вийшов дуже схожим на останній Duster третього покоління, який був представлений торік. Насамперед, їх ріднять агресивний дизайн кузова з великою кількістю кутів і граней і однакова світлотехніка як спереду, так і ззаду. Відмінності лише у деталях: злегка змінених бамперах, накладках на передніх крилах та радіаторних решітках.

Фото: dacia.ro

Bigster можна сміливо вважати збільшеною версією Дастера – він на 230 мм довше (4,57 м) і на 50 мм вище (1,71 м). Ширина однакова — 1,81 м, а колісна база «розтягнута» з 2657 до 2700 мм, завдяки якій задні пасажири мають більше місця для ніг. Багажник, до речі, теж більший — 667 літрів проти 472.

Фото: dacia.ro

У салоні вже у базі є мультимедійна система з великим сенсорним екраном на 10,1 дюйма і підтримкою Apple CarPlay/Android Auto, а в дорогих версіях оснащення доповнено встановленою штатною навігацією, аудіосистемою Arkamys 3D, бездротовою зарядкою і док-станцією для підключення смартфон. Єдина істотна відмінність — відсутність аналогової «приладки». Замість неї у Bigster завжди пропонується цифрова.

Фото: dacia.ro

Автомобіль став першою моделлю групи Renault з силовою установкою Hybrid 155, головна особливість якої полягає в тому, що замість 94-сильного атмосферного мотора на 1,6 літра тут встановлено потужніший 107-сильний 1,8-літровий двигун, доповнений електричним стартер-генератором продуктивністю 50 «коней» та 205 Нм. У ролі трансмісії виступає «робот».

Доступна також версія з «м’яким» гібридом TCe 140, що поєднує в собі 1,2-літрову бензинову «турботрійку», електричний стартер-генератор і акумулятор ємністю 0,8 кВт*год. Загальна віддача потужність – становить 140 к.с.. Трансмісія – шестиступінчаста МКПП.

Третій варіант – газовий Eco-G 140, який також видає 140 «коней». За рахунок 50-літрового бензобака та 49-літрових балонів для пропану такий кросовер проїжджає аж 1450 км. Привід в усіх вище перерахованих версій виключно передній, а задня підвіска побудована на простій напівзалежній балці.

Фото: dacia.ro

Єдиною версією з повним приводом та багатоважелевою задньою підвіскою стала TCe 130 4×4. Вона отримала 130-сильний бензиновий турбомотор з робочим об’ємом 1,2 літра без стартера-генератора, пару якому складає МКПП.

Ціни на Dacia Bigster поки не оголошені.