Старенький «Жук» прокачали двигуном від Subaru Impreza (Відео)

Подивіться, як виглядає втілена мрія: VW Beetle, який не залишить конкурентам шансів на дрег-стрип. І так, його турбомотор розташовується ззаду! Цей божевільний VW Beetle побудував, як легко здогадатися, шанувальник марки Volkswagen в цілому і “Жуків” зокрема. Подейкують, що основною рушійною силою його творця було саме природнє бажання – випереджати суперників в гонці по прямій на своєму улюбленому автомобілі. Однак, заводські можливості “Жуків” цього, як відомо, не мають.

Відомо, що на реалізацію всього задуманого у власника “суперкара” пішло близько 10 років. За цей час Beetle 1965 року випуску отримав, наприклад, опозитний двигун від Subaru серії EJ20. У якої саме моделі японської марки був запозичений мотор, не уточнюється, але, судячи з усього, це була або Impreza, або Legacy. Першим заходом з доопрацювання двигуна стало придбання турбокита.

Але, як то кажуть, далі – більше. Спеціально розроблені високопродуктивні форсунки, система впуску, вихлопна система ручної роботи – судячи з опублікованого відео, з динамікою розгону у Super Beetle все в повному порядку.

Відомо також про дискові гальма від BMW і кастомні койловери в передній і задній підвісці.

Салон “Жука” зараз більше схожий на нутрощі трекового боліда, ніж на салон бюджетного ретромобіля. Купе отримало спортивні (нехай і цілком комфортабельні) сидіння з багатоточковими ременями, нові прилади, каркас безпеки, важіль ручного гальма в дрифт-стилі тощо, а задні вікна перетворилися в плексигласові повітрозабірники.