Rolls-Royce відкличе нові Phantom через проблеми з камерою заднього виду

Компанія Rolls-Royce буде змушена відправити на сервіс у США 442 розкішних флагманських седана Phantom нового покоління через можливі проблеми з відображенням даних камери заднього виду. Про це повідомляється на сайті американського Національного управління безпеки руху автотранспорту (NHTSA).

Дефект виявлено у центральному дисплеї автомобіля, який автоматично висувається з передньої панелі під час відкриття дверей. Через помилку в керуючій електроніці та некоректну роботу датчика на дверях механізм може поставити екран у неправильну позицію, через що на нього перестане надходити зображення з камери при включенні задньої передачі.

Британський автовиробник зазначає, що вирішення проблеми вже знайдено. Для ремонту не знадобиться жодного механічного втручання – дефект усунуть шляхом завантаження оновленого програмного забезпечення.

Цю вже не перший випадок, коли британська люксова марка масово відправляє на сервіс свої автомобілі в США. Наприклад, у 2019 році Rolls-Royce оголосив про відкликання близько 500 нових позашляховиків Cullinan. Сервісну кампанію було оголошено через задні ліхтарі, що не відповідають специфікації. У NHTSA вирішили, що надто тьмяне світло оптики може становити небезпеку для інших водіїв на дорозі.