Експерт розповів, як правильно гальмувати на слизькій дорозі

Експерт пояснив, як правильно гальмувати на слизькій дорозі.

Про це розповів Сергій Гільов, старший інструктор центру контр-аварійної підготовки, передає Gazeta.ua.

“Гальмувати потрібно рівномірно, сила натиску має бути однакова під час всього гальмування. Неправильно спочатку витискати зчеплення, треба одразу тиснути на гальма. Коли швидкість впала настільки, що незручно їхати на виставленій передачі, витискають зчеплення і зупиняються. При екстреному гальмуванні навпаки – потрібно вижати зчеплення і якнайсильніше тиснути на гальма. Але це можна робити, якщо стоїть система антиблокування, яка не дозволить колесам заблокуватися”.

“Якщо гальма відмовили, існує три способи зупинки, – говорить інструктор центру контр-аварійної підготовки. – Перший – притертися до чогось, наприклад колесом до бордюру, але так, щоб не виїхати на тротуар. Можна навмисно у щось врізатися, наприклад, у кучугуру снігу, чи невеликий паркан. Другий – силою затягнути ручне гальмо, тоді воно утримуватиме задні колеса. Якщо затягнете різко – машину занесе, почне крутити. Третій використовують професіонали, змушують автомобіль крутитися, щоб втратити швидкість”.

На спусках знижують передачу і не газують, бо колеса самі крутять мотор.

“Не можна вимикати зчеплення, – застерігає Сергій Гільов. – Автомобіль прискорюється, коли котиться з гірки. Якщо їхати на нейтральній передачі, або з вимкненим зчепленням, швидкість доводиться зменшувати за допомогою гальм. На затяжних спусках вони перегріваються і перестають працювати, тоді автомобіль не можна зупинити. Спалені гальма помітно через неприємний смалений запах в салоні. Потрібно зупинитися і дати гальмам відпочити”.


Не пропустіть