Колінчатий вал (колінвал)

Колінчастий вал – є одним з найдорожчих і складних елементів не тільки кривошипно – шатунного механізму, а й усього автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння. Ця деталь двигуна приймає на себе навантаження-енергію від шатунно-поршневої групи, яка в свою чергу отримала вибухову енергію (в прямому сенсі цього слова) від займання суміші в камері згоряння в такті розширення (принцип роботи двигуна внутрішнього згорання). Виготовляють колінчаті вали з декількох видів стали причому легованої, серед них – хромонікелевольфрамовая і хромонікельмолібденових. Шлях виготовлення – кування. Однак поряд з кованими клонували ми існує й інша технологія виробництва цієї Діта – це лиття тобто литі вали з супер міцного чавуну з графітом (кулястим).

Литі вали мають ряд переваг перед кованими, такі як – висока зносостійкість, меншу вагу і меншу вартість виробництва. Більшість двигунів мають у своєму череві колінчаті вали з великим на еденицу кількістю корінних шийок по відношенню до числа циліндрів – полноопорние. У рядних двигунах кількість шатунних шийок дорівнює кількості циліндрів. Шатунниє і корінні шийки соеденяет між собою щоки. Обертання коленвала здійснюється за рахунок підшипників ковзання. На задньому кінці (хвостовику) колінчастого валу закріплений маховик, а на передній (шкарпетці) зірочка распредвала і шків допоміжних агрегатів. Весь колінчастий вал з його робочими елементами природно обслуговує система мастила.


Не пропустіть