Розкрито основні недоліки вживаного кросовера Renault Duster

У класі доступних кросоверів найбільш затребуваним є французький паркетник Renault Duster. Експерти назвали основні проблеми потриманого «Дастера».

Багато автолюбителів люблять Renault Duster за гармонійне оформлення, простоту, хороший дорожній просвіт і енергоємну підвіску, але в той же час у даного автомобіля є і недоліки. Але «Дастер» також споріднений з «Логаном», тому французький кросовер обзавівся і деякими бюджетними технологіями.

У базових версіях «Дастера» зазвичай не буває кондиціонера або системи курсової стійкості, а також у машини дуже слабке ЛФП. Підкапотний простір Renault Duster займають 1,6-літровий 114-сильний мотор і 102-сильний двигун аналогічного об’єму. Крім того, зустрічається і 2-літровий 145-сильний двигун. У першого агрегату є ланцюговий привід, але він довго не може працювати при низьких оборотах, а у другої установки дуже часто доводиться міняти дросельну заслінку. Останній агрегат прославився своїм довгим терміном служби.

Однак у «Дастера» є ще й турбодизель об’ємом 1,5 літра, у якого виникають проблеми зі свічками передпускового підігріву. Надійними вважаються 5-ступінчаста МКПП і 6-швидкісна “механіка”. Однак 4-позиційний «автомат» не може працювати при їзді по снігу або бруду, але в нормальних умовах прослужить 200 000 км. Мотори надійні і живучі, машина проста в обслуговуванні та ремонті. Є багато запчастин, відзначена уніфікація з іншими моделями.

У Duster з пробігом спостерігається витікання рідини з гідропідсилювача керма, у КПП підтікає сальник. Котушка запалювання часто виходить з ладу. Амортизатори не відрізняються довгим терміном служби, особливо задні. Волога від кондиціонера накопичується під килимком, нерідко гниють роз’єми проводки.


Не пропустіть