Німецькі експерти назвали автомобілі, які не проїдуть 100 000 км без поломок

Німецька організація Dekra, що активно працює з місцевим авторитетним автомобільним виданням Autobild, з 2014 року перевіряє надійність машин, тестуючи їх упродовж 100 000 кілометрів. При досягненні цієї позначки автомобілі проходять процедуру повного аналізу.

Залежно від того, в якому стані знаходяться всі деталі машини – виставляються оцінки. Напередодні ми публікували список найнадійніших за версією німців автомобілів, а тепер настала черга гірших за цим показником.

16) BMW 540i xDrive (універсал)

  • Дефектні області: 25;
  • Рейтинг: 3;

Список поломок цієї моделі BMW до 100 000 км пробігу включив вихід з ладу кермового управління, нерівну роботу двигуна, а також виявлений в ході розбирання диск проміжної опори карданного валу, що тріснув.

15) Ford Kuga 2.0 TDCi 4×4

  • Дефектні області: 25;
  • Рейтинг: 3;

Протягом 100 тисяч кілометрів кросовер Ford стикався з безліччю дрібних несправностей. Так, наприклад, на 39 000 кілометрів відбулася поломка моторчиків склоочисників, а на 50 000 км виявилася тріщина в картері трансмісії. Під час розбирання фахівців здивували сильно закоксовані впускні канали, які спричинили зниження потужності до фінальної частини тестів.

14) Ford Mondeo Turnier 1.5 EcoBoost

  • Дефектні області: 27;
  • Рейтинг: 3;

Проблемою, яка сильно вплинула на підсумкову оцінку цього універсала Ford, став ослаблений гвинт інтеркулера. Якби не цей дефект, то машина отримала б набагато вищий бал.

13) Kia Karens 1.7 CDTi

  • Дефектні області: 29;
  • Рейтинг: 3-;

Навіть у проміжному звіті після стандартних 100 000 кілометрів цей кросовер Kia отримав оцінку 3 з мінусом. У ході цього відрізка в ньому вийшли з ладу датчики паркування, підшипник, а також акумулятор. Крім того, розібравши машину, сервісмени знайшли сліди іржі в її багажнику.

12) Renault Clio Grandtour TCe 90

  • Дефектні області: 29;
  • Рейтинг: 3-;

Поломки до 100 000 км: вихід з ладу SD-карти навігаційної системи, мультимедійної системи, збої в роботі трансмісії, сильне зношування матеріалів салону.

11) Seat Leon 1.6 TDI

  • Дефектні області: 29;
  • Рейтинг: 3-;

На пробігу 80 тисяч км відбулася серйозна механічна поломка коробки передач, відзначено сильну корозію колісних арок і маточок.

10) Suzuki Vitara S

  • Дефектних областей: 29;
  • Рейтинг: 3-;

Безліч поломок, що вимагають звернення до сервісу, включаючи відмову двигуна.

9) Ford Grand C-Max 2.0 TDCi

  • Дефектних областей: 30;
  • Рейтинг: 3-;

Проблеми з електронікою, яка торкнулася навігаційної системи, що не відображає картинку. Корозія штекера керування турбокомпресором.

8) BMW i3

  • Дефектних областей: 31;
  • Рейтинг: 3-;

Неякісний кабель заряджання батареї. Несправність датчика тиску, який дозволяє відкрити лючок для заряду тягового акумулятора.

7) Volkswagen Golf 1.4 TSI

  • Дефектних областей: 32;
  • Рейтинг: 3-;

Після 100 000 кілометрів у “Гольфа” накопичилося 12 позицій несправності. Збої торкнулися роботи системи автоматичних склопідйомників, дисплея, системи старт-стоп та інших. Крім того, передні амортизатори почали текти, а подвійне зчеплення роботизованої трансмісії вийшло з ладу.

6) Citroen C4 Cactus PureTech 110

  • Дефектних областей: 34;
  • Рейтинг: 4+;

Поломки коробки передач та системи запалення.

5) Chevrolet Orlando LT+2.0 TD

  • Дефектних областей: 35;
  • Рейтинг: 4+;

Тріснули втулки приводного валу. Сильні ушкодження 6-діапазонної автоматичної трансмісії.

4) BMW 218i Active Tourer

  • Дефектних областей: 39;
  • Рейтинг: 4;

На 36 000 кілометрів пробігу у майстерні виявили несправний підшипник коленвала. 3-циліндровий двигун двічі після запуску потрапляв в аварійний режим. Вийшов з ладу диск зчеплення.

3) Audi Q3 2.0 TDI quattro

  • Дефектні області: 42;
  • Рейтинг: 4;

На 27 000 кілометрів двигун Q3 кілька разів переходив в аварійний режим через несправність лямбда-зонда. На 51 000 км відбулася поломка системи рециркуляції газів, що відпрацювали, а на 100 тисячах – трансмісії.

2) Subaru XV 2.0 D

  • Дефектні області: 44;
  • Рейтинг: 4;

Зчеплення, що передчасно вийшло з ладу, корозія кромок деталей шасі, дефекти водійського сидіння, розбовтана обшивка крісел лише мала частина того, що виявили німецькі експерти в цьому Subaru за 100 000 км пробігу.

1) Ford Fiesta 1.0 EcoBoost

  • Дефектні області: 52;
  • Рейтинг: 5;

Ослаблений болт кріплення натягувача ременя ГРМ призвів до пошкодження двигуна незадовго до подолання ним позначки 100 000 кілометрів пробігу. Крім того, двічі були проблеми з механізмами кермового управління і втратою охолоджуючої рідини.

Джерело ampercar.com