У Радянському Союзі було зроблено багато цікавих прототипів автомобілів, які з тих чи інших причин не змогли потрапити в серійне виробництво. Хоча деякі з них були неймовірно перспективними свого часу.
Подивитися на них цікаво, хоча б тому, що кожну з цих машин чи згадає навіть той, хто встиг пожити в СРСР.
ГАЗ-12А
Цей дослідний зразок був створений в 1949 році. Фаетон створювався на базі урядового лімузина. Всього було зроблено дві такі машини. Чому вона не пішла в серію або навіть в обмежене виробництво – залишається загадкою. Але не можна не відзначити, що виглядає ГАЗ-12А дійсно круто.
ГАЗ 61-415
Хто б міг подумати, але в Радянському Союзі хотіли створити свій власний пікап. Ця машини була сконструйована в 1940 році. Вона мала повний привід і 6-циліндровий двигун. На жаль, майбутня війна поховала цей проект, як і багато інших на радянському автомобільному ринку.
ГАЗ 67-420
Навіть в роки війни намагалися розробляти свої автомобілі. Ось цей дослідний позашляховик сконструювали в 1943 році. Призначався він для потреб армії і мав повністю закритий дерев’яний кузов.
ВАЗ-2106 «Турист»
Назва цього радянського концепту говорить сама за себе. Мало того, що цей ВАЗ був пікапом, так у нього ще був і розкладний намет, захований в кузові. На жаль, в серію цю машину пускати не стали.
МЗМА Москвич 400/421
Прототип, який не потрапив на конвеєр. Машина була зібрана в 1947 році. Це повинен був бути п’ятидверний універсал з частково дерев’яним кузовом. Таке рішення було прийнято через необхідність заощаджувати метал. Створено авто було на базі фургона 400-422.
НАМІ-031
Малолітражний радянський автомобіль, створений в 1957 році. Працювати повинен був на двотактному V2 двигуні потужністю 18 кінських сил. Від проекту відмовилися на пізній стадії розробки.
ЗАЗ-971
Повнопривідний, малолітражний утилітарний автомобіль. Даний ЗАЗ був створений на базі іншого автомобіля, а саме – вантажівки 3АЗ-970. Втім, в його конструкції використовувалися і елементи з таких моделей як ЗАЗ-965А і 966.