Основні позашляховики Другої світової війни

Другу світову війну часто називають «війною моторів», адже це було перше в історії людства зіткнення, де використовували таку кількість новітньої техніки. До початку військових дій практично кожна країна-учасник мала в розробці свої власні автомобілі, що відрізняються високою надійністю і підвищеною прохідністю. Багато з тих моделей стали прабатьками сучасних позашляховиків, пише fishki.net

Willys MB, США

Перед вами те, що згодом будуть називати джипом. Розробка конструкторів Willys-Overland Motors вийшла настільки вдалою, що машину почали поставляти в усі союзні війська. Особливою популярністю автомобіль користувався в Червоній Армії, куди надійшло цілих 52 тисячі «Віліс». На основі цієї моделі вже в повоєнний час були побудовані багато «прадідусів» сучасних позашляховиків.

Auto_001

ГАЗ-61, СРСР

ГАЗ-61 був створений під певні потреби: вищому керівництву Червоної Армії був потрібний надійний штабний автомобіль з хорошою прохідністю. Модель стала першим в світі комфортабельним позашляховиком – як не дивно, але саме досвід радянських майстрів взяли потім і в інших країнах. ГАЗ-61 мав прекрасні характеристики і високо оцінювався командувачами армії – наприклад, це був один з улюблених автомобілів маршала Жукова.

Auto_002

Volkswagen Тур 82 Kuebelwagen, Німеччина

Позашляховик за спеціальним замовленням розробив знаменитий Фердинанд Порше. Volkswagen Тур 82 Kuebelwagen був призначений для перевезення особового складу, але кілька модифікованих моделей могли служити і для інших цілей. Тур 82 вийшов дуже вдалим: легкий, дуже цінувався навіть військами союзників: солдати вимінювали один у одного трофейні автомобілі.

Auto_003

Dodge WC-51, США

А це вже важкий позашляховик, що відрізняється простотою конструкції і технологічним виконанням. Dodge WC-51 чудово підходив для перевезення знарядь, оскільки володів підвищеною вантажопідйомністю і міг долати практично будь-яке бездоріжжя. Ця машина також поставлялася в Червону Армію по ленд-лізу.

Auto_004

ГАЗ-64, СРСР

У Радянського Союзу були і свої власні джипи – правда, основу конструктори «підглядали» у того ж Willys MB. Модель ГАЗ-64 надійшла на озброєння в 1941 році і прекрасно показала себе на полях битв. До появи «Вілліса» ГАЗ-64 був незамінним помічником радянським солдатам, а потім потреба в виробництві власного автомобіля просто відпала.

Auto_005

Horch 901 type 40, Німеччина

Ще один німецький позашляховик, який став справжнім хітом на полях битв. «Хорьх» відрізняла висока максимальна швидкість (машина могла розігнатися до 90 км/год) і підвищений запас ходу: два паливних баки забезпечували цілих 400 кілометрів їзди. Однак був у нього і свій, досить істотний мінус – Horch 901 вийшов досить ніжним і часто вимагав серйозного технічного обслуговування.

Auto_006