Огляд бюджетного пікапу Peugeot Landtrek: характеристики, особливості, ціна в Україні

На український ринок виходить пікап Peugeot із витратою 8,2 л на 100 км

Україна веде вкрай тяжку і виснажливу боротьбу проти російських окупантів. За вже майже рік повномасштабної війни ми зрозуміли, що крім безпосередньо військової техніки важливу роль на прифронтовій зоні виконують звичайні автомобілі, насамперед пікапи та фургони. Фургони дешевші для покупки, витрачають менше палива, а ще можуть перевозити доволі великі об’єми вантажу в сухих умовах. Водночас пікапи домінують на бездоріжжі та в найсуворіших умовах їх надійність і витривалість є незамінними.

Попит на пікапи зріс, при чому не тільки на вживані. Це зрозуміли в компанії Peugeot, бо саме зараз французи вирішили налагодити імпорт свого рамного пікапа Landtrek в Україну, хоча на інших ринках світу ця модель вже продається не один рік. Видання MMR.net.ua в даному матеріалі розкаже вам, що це за «звір» і які його особливості .

Габарити і клас

Пежо Лендтрек — це середньорозмірний пікап. Тобто це машина того ж класу, що і Toyota Hilux, Nissan Navara чи Isuzu D-Max. Вантажопідйомність автомобіля коливається в районі однієї тонни – залежно від модифікації. Модель Landtrek була націлена на ринок Латинської Америки (випускається в Монтевідео, Уругвай), але також продається в низці інших країн, наприклад, Південній Африці. На відміну від згаданих вище конкурентів, пікап Peugeot позиціонується як бюджетна модель, бо розроблялася на основі китайського «донора»  Changan F70, хоч і з суттєвими метаморфозами.

Як би там не було, французький пікап відповідає всім основним критеріям свого класу:

  • може буксирувати причепи вагою до 3,5 тонн;
  • має місткий і багатофункціональний салон;
  • має відмінні характеристики на бездоріжжі, надійність і простоту в обслуговуванні.

Довжина Peugeot Landtrek з подвійною кабіною становить 5,33 м, ширина — 1,97 м. Розмір вантажної площадки став одним із центральних архітектурних елементів у розробці автомобіля, що вплинуло на результати – в машину можна завантажити 2 «європіддонами» (а в однорядну версію навіть 3). Розмір відкритого відсіку дорівнює 1,63 х 1,60 м, ширина між задніми колісними арками сягає 1,22 м, а висота бортів 500 мм. У свою чергу, максимально допустима маса автомобіля з причепом становить 5500 кг, що дозволяє максимально ефективно використовувати пікап для всіх потреб і як справжню робочу конячку.

Силова установка

Лінійка двигунів Peugeot Landtrek складається з чотирьох агрегатів – бензинового та трьох дизельних. Бензиновий мотор – це 2.4 турбо від Mitsubishi потужністю 218 к.с. Дизельні: Isuzu 2.5 (129 к.с.);  Isuzu 2.5 (150 к.с); Yunnei Power – 1.9 (150 к.с.) та 350 Нм.

Останній агрегат – це ліцензійна копія двигуна Isuzu, який встановлюється на пікап D-Max. Саме цей агрегат буде доступний покупцям в Україні. Працюватиме він у зв’язці з 6-швидкісною «механікою» Getrag або з 6-ступеневим «автоматом» Punch.

Позашляхові можливості

Завдяки високому кліренсу (за даними mmr.net.ua – 23 см) Пежо Лендтрек має не тільки хорошу вантажопідйомність, але й достойні позашляхові можливості. Для українського ринку новинка пропонується тільки з приводом 4х4. За прохідність відповідають повний привід Part-time з примусовим підключенням передньої осі, блокування заднього диференціала, а також понижаюча передача. При передавальному відношенні 2,7:1 повний привід в останньому режимі дозволяє значно збільшити крутний момент на колесах, що особливо важливо при русі в складних умовах бездоріжжя.

Як було згадано, пікап Лендтрек оснащений блокуванням заднього диференціалу, який автоматично активується, коли одне із задніх коліс пробуксовує. Таким чином, повнопривідний пікап Peugeot пропонує максимальну універсальність використання, дозволяючи почуватися комфортно за будь-яких дорожніх умов, у будь-який час і за будь-якої погоди. У польових умовах велике значення мають також кути під’їзду і з’їзду. І тут Peugeot Landtrek має що запропонувати клієнтам. Кут виїзду становить 29°, кут з’їзду — 26,7°, центральний кут — 25°.

Салон

Де французький пікап найбільше відрізняється від китайського кузена, то це всередині. Дизайну інтер’єру була приділена додаткова увага, розробники додали низку нових функцій, які є в інших автомобілях Peugeot. Все це для того, щоб подорожувати з відносним комфортом  і зручністю – в будь-яких умовах, на будь-яких дорогах, з будь-яким навантаженням автомобіля. Так, в салоні 4-дверного Landtrek можуть розміститися до п’яти осіб екіпажу. Приємно дивує внутрішня ширина (1510 мм у другому ряду) і простір для колін. Полегшують посадку і 7 ручок, розташованих у різних частинах салону автомобіля.

Українські клієнти в дорожчих комплектаціях отримають 10-дюймовий сенсорний дисплей з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto та 10 ГБ вбудованої пам’яті, а ще з підключення USB і підтримкою  Bluetooth. Також в списку опцій буде вбудована навігаційна система та 2-зонний клімат-контроль.

Безпека

Безпеку забезпечують шість подушок безпеки та ESP з розширеним функціоналом:

  • система Hill Descent Control , яка утримує низьку швидкість автомобіля під час спуску та дозволяє зосередитися лише на кермі, не відволікаючись на гальмування;
  • система Trailer Swing Control , яка контролює небажане розгойдування причепа під час руху (ESP активується негайно, стабілізуючи автомобіль і причіп).

Зрештою, дорожчі виконання Peugeot Landtrek оснащуються камерою заднього виду в стандартній комплектації, що значно полегшує маневрування такою великою машиною. А для додаткової безпеки та впевненості топова комплектація пікапа має систему кругового огляду на 360°, щоб допомогти водієві під час руху вузькими ділянками чи долати інші складні ділянки бездоріжжя.

Ціна

Офіційно сформованих «прайсів» допоки оприлюднено не було, але очікується, що базова вартість Peugeot Landtrek в Україні становитиме біля €33 000. Для порівняння, за даними mmr.net.ua пікап Toyota Hilux наразі не знайдеш дешевше за 40 тисяч євро, а попередні ціни на Ford Ranger нового покоління стартують аж з відмітки €50 000 (і це не версія Ranger Raptor).


Не пропустіть