Топ-10 автомобілів, які «втекли» з України

Автомобільні компанії завжди з помпою представляють нові автомобілі. А ось провал моделей практично ніколи не афішують. MMR.net.ua вирішив заповнити цю прогалину.

За останні років п’ять з автосалонів в Україні зникло чимало цікавих машин. Причин тому кілька. Вирішальним для багатьох імпортерів, звичайно, був обвал українського автомобільного ринку, який став результатом військової агресії Росії в Криму і на Донбасі.

Але не варто ігнорувати і той факт, що деякі моделі в Україні просто не користувалися попитом.

Отже, ми представляємо 10 найцікавіших моделей, які ви більше не знайдете у офіційних дилерів. У «добірку» потрапили тільки ті моделі, які пішли з українського ринку відносно недавно (5-6 років тому).

Машини, які або ніколи не були у нас представлені, або були представлені давно, ми до уваги не брали. До таких, наприклад, можна віднести Renault Clio, Volkswagen up! або Toyota Aygo.

Renault ZOE

Renault ZOE – один з найпопулярніших електромобілів в Європі. У 2017 році електромобіль дебютував і в Україні. Однак спочатку 2020-го «електричка» з українського сайту «Рено» зникла. В офісі компанії нам повідомили, що ZOE в нашій країні більше не продається.

У 2019 «Зойка» пережила оновлення. Запас ходу електромобіля збільшився з 317 до 390 кілометрів (по циклу WLTP). Повністю батареї можна зарядити за 9 годин 25 хвилин. Години зарядки вистачить, щоб проїхати 126 кілометрів. Півгодини «заправки» на 50-кіловатній станції забезпечать запас ходу приблизно на 150 кілометрів.

Citroen C1

Citroen вирішив вивести з українського ринку свою найменшу і доступну модель – міський хетчбек C1. Нинішнє покоління автомобіля дебютувало в 2014 році. «Малюк» пропонувався на вибір з одним з двох бензинових моторів:

  • літровим на 68 кінських сил;
  • 1,2 літра на 82 кінські сили.

Мотори можуть поєднуватися або з 5-ступінчастою «механікою», або з 5-діапазонним «роботом». Найпотужніший варіант набирає першу «сотню» за 11 секунд. Середні витрати палива – 4,3 літра на 100 кілометрів.

Renault Captur

У 2020 році зник з сайту українського представництва Renault і найменший кросовер в лінійці компанії – Captur.

Нове покоління «Каптур», яке так і не дісталося України, дебютувало в 2019 році. Вперше модель отримала електрифіковану версію. В основі гібридної силової установки – 1,6-літровий бензиновий двигун, який доповнюють два електромотора.

Замість аналогової приладової панелі відтепер «Каптур» можна замовити з цифровою «приборкою», а на центральному тунелі вдалося розмістити бездротову зарядку для смартфонів.

В екстер’єрі моделі як і раніше помітно спорідненість з минулим поколінням, але дизайн помітно «посвіжів» – кузов став більш рельєфним, а в оформленні оптики з’явилися фірмові С-образні елементи. Крім того, нове покоління «Каптур» отримало світлодіодні фари.

Peugeot 108

Peugeot 108 пішов з українського ринку слідом за своїм «братом» Citroen C1. У плані технічних характеристик і оснащення автомобілі нічим не відрізняються. У стандартне оснащення хетчбеків входить шість подушок безпеки, електричний підсилювач керма, система стабілізації і обмежувач швидкості.

За доплату можна встановити камеру заднього виду і систему автоматичного управління світлом.

Volkswagen Polo

В Україні в продажу залишився лише Volkswagen Polo в кузові «седан». Класичний же Polo покинув українські автосалони.

«Поло» змінив покоління в 2017 році. Вперше в своїй історії автомобіль отримав цифрову приладову панель. Також в оснащення хетчбека увійшла мультимедіа, якою можна керувати жестами, і бездротова зарядка для смартфонів.

В Європі хетчбек пропонують на вибір з одним з п’яти моторів: чотири бензинових і один дизельний.

Honda Accord

Останні роки Honda скорочувала свою присутність в Україні. І ось дійшла до того, що з модельного ряду українського офісу зник Accord, як в кузові «седан», так і «хетчбек».

Новий «Акорд» дебютував в 2017 році. В оснащення моделі увійшли:

  • проекційний дисплей;
  • 7-дюймовий дисплей приладової панелі;
  • мультимедіа з 8-дюймовим тачскріном;
  • бездротова зарядка для смартфона;
  • точка доступу Wi-Fi;
  • можливість віддаленого контролю автомобіля.

Крім того, автомобіль отримав адаптивні амортизатори і три режими їзди – Normal, Sport і Econ. Вони змінюють відгук на натиснення педалі газу, настройки рульового управління, жорсткість амортизаторів і налаштування коробки передач.

Hyundai i20

Ще одна цікава модель, якої позбавили українців, – це Hyundai i20. Хоча хетчбек активно просувається в Європі. Зокрема, в європейських країнах вже можна замовити i20 нового покоління, яке дебютувало на початку 2020 року.

Салон хетчбека став більш сучасним: автомобіль отримав 10,25-дюймовий екран віртуальної приладової панелі, об’єднаний в один блок з дисплеєм мультимедіа. Базові версії оснащуються «мультимедійкою» з восьмидюймовим дисплеєм. Для топових версій передбачено 10,25-дюймовий сенсорний екран.

У числі опцій з’явилося світлодіодне контурне підсвічування, бездротова зарядка для смартфонів, а також «преміальна» аудіосистема Bose з вісьмома динаміками.

Audi A1

З українського ринку зникла найменша модель Audi – A1. Модель змінила покоління в 2018 році, але України воно так і не дісталося.

В основі нового A1 лежить модульна платформа, яка вже використовується на Volkswagen Polo і Seat Ibiza. У базовій комплектації хетчбек оснащується електронною панеллю приладів, однак за доплату можна замовити її більш просунутий варіант з поліпшеною графікою.

Також в оснащення моделі входить мультимедійний комплекс з дисплеєм діагоналлю 8,8 або 10,1 дюйма. В останньому випадку екран може розпізнавати рукописний текст і відповідати вібрацією на натискання.

Suzuki Grand Vitara

З модельного ряду Suzuki в Україні зникла Grand Vitara. Однак зникнення цієї моделі ніяк не пов’язане з політикою українського офісу компанії. Просто японці вирішили в цілому відмовитися від модифікації Grand на користь звичайної «Вітара».

Виробництво Grand Vitara припинилося в 2014 році.

Mazda 6 Combi

Українські шанувальники універсалів позбавлені можливості купити Mazda 6 в їхньому улюбленому кузові. Український офіс компанії пропонує тільки седан.

З точки зору оснащення 5-дверна «шістка» нічим не відрізняється від 4-дверки. Нинішнє покоління автомобіля дебютувало в 2017 році. У моделі змінився дизайн, в оздобленні інтер’єру з’явився японський ясен, а кількість електронних помічників збільшилася. Mazda 6 отримала адаптивним круїз-контроль і систему кругового огляду.