Огляд нового хетчбека Peugeot 308, що дебютував в Україні: характеристики, особливості, вартість

Попри усю «звихнутість» масового споживача на кросоверах там, де це треба і не треба, нормальні традиційні автомобілі, як-от Peugeot 308, все ще залишаються затребуваними на глобальному ринку. Виділитися з-поміж конкурентів не так і просто, коли в класі компактних автомобілів (С-клас) залишається чимало суперників, зокрема в кузові хетчбек. Volkswagen Golf, Ford Focus, Renault Megane, SEAT Leon з європейського боку протистоять Toyota Corolla, Honda Civic, Mazda 3, Subaru Impreza з японського. Спробуй ще тут втримати позиції! Ми в MMR.net.ua, користуючись нагодою дебюту французького хетча в Україні, хочемо розповісти вам деякі деталі про новий Peugeot 308 і звернути вашу увагу на цей чудовий автомобіль.

Дизайн Peugeot 308

Фірма Peugeot, звичайно, робить ставку на стиль, шарм, гламур і не в останню чергу орієнтується на жіночу аудиторію для свого хетчбека 308. На клас більша 508-ма модель адресується в першу чергу чоловікам, а от менший і ніжніший 308-й, особливо в червоному кольорі – це, що називається, класика жанру для дамського вибору.

Новий Пежо 308 демонструє фірмову графіку передньої частини, зі схожими на ікла світлодіодними денними ходовими вогнями, яку підкреслюють пластика кузовних панелей м’ятим і підтягнута задня частина з коротким звисом. Третє покоління французького компакту не таке вишукане, як попереднє, але попри меншу стриманість, тут є щось нове, свіже, виразне.

Техніка і динаміка

За даними mmr.net.ua єдиною доступною силовою установкою для Peugeot 308 в Україні буде 1.5-літровий «дизель» BlueHDi, який розвиває 130 к.с. Передні ведучі колеса отримуватимуть тягу від нього за посередництва 8-ступеневої АКПП (гідротрансформатор) фірми Aisin. Бензинову 1.2-літрову 3-циліндрову версію з механічною трансмісією, а також гібридні виконання до нас імпортер не постачатиме – везтимуть тільки найрентабельніше для реалій України.

Швидким прискоренням дизельний Пежо 308 з АКПП не вразить: розгін 0-100 км/год займає «паспортні» 12 секунд, хоча максимальна швидкість на рівні 202 км/год видається цілком пристойною. А от витрати палива здатні потішити і неабияк, бо на кожні 100 км Peugeot витрачає лише 4 літри дизеля. Цікаво, що той же 130-силньий дизельний 308, але з МКПП, розганяється до «сотні» за 10.6 с, а витрачає в змішаному циклі 3.8 л/100 км.

Peugeot 308 здатен подарувати задоволення від керування також, хоча те, наскільки маневреним він насправді буде, залежить від версії. За інформацією mmr.net.ua, саме не гібридні, тобто чисті бензинові чи дизельні версії компактного хетчбека є більш маневреними і керуються справді добре. Якраз така («дизель» на 1.5 л, 130 к.с.) і буде продаватися в Україні. Гібридні модифікації на 300 кг важчі і втрачають певний баланс шасі та керованості.

Комплектації Allure та GT для ринку ЄС передбачають відповідно 17- та 18-дюймові легкосплавні диски. «Вісімнадцятки» для даної підвіски це відверто завеликий розмір, тож за більш точні реакції на руль ви будете розплачуватися не характерною для французького автопрому твердістю  на нерівностях. З цього виходить, що  краще зупинитися хоча би на «сімнадцятих катках». Втім, за даними mmr.net.ua, для українського ринку обидві комплектації постачатимуться взагалі з 16-дюймовими колесами, зважаючи на рівень нашої дорожньої інфраструктури. Тому з точки зору комфортабельності у 308-го для України все повинно бути достойно навіть у виконаннях Allure та GT.

Салон і ергономіка

Всередині Peugeot 308 пропонує масивний, але затишний дизайн «топедо» з приємною сумішшю якісних матеріалів, буквально всі з яких приємні на дотик. Усі комплектації, окрім базової, також мають багатокольорову ембієнт-підсвітку.

У Пежо твердо дотримуються фірмової комбінації приладової панелі «i-Cockpit» з малим рулем, що дає можливість дивитися на повністю цифрову панель приладів не через кермо (як у всіх автомобілів), а понад ним, зверху. За даними mmr.net.ua, дана специфічна для Peugeot ергономіка робочого місця водія гарно функціонує для людей зі зростом до 185 см, оскільки більш високим особам, з віддаленою посадкою, верхній край руля трохи перекриває нижню кромку приладової панелі. Тому якщо ви маєте 190 см від стопи до маківки, вартує уважно спробувати себе на місці водія.

Головний сенсорний екран більший, ніж раніше, на всіх версіях, із набагато чіткішою графікою і кращими відгуками. Однак новинка — це друга сенсорна панель під основним дисплеєм (опція), яка містить шість настроюваних віджетів швидкого доступу — ви можете налаштувати їх для керування тими речами, якими ви найчастіше користуєтеся, наприклад вибором улюбленої радіостанції або дзвінком на номер, який часто використовується. Це зручний спосіб полегшити роботу під час водіння.

Безпека

У Peugeot 308 є багато комплектів безпеки та засобів допомоги водієві. Усі автомобілі мають автоматичне екстрене гальмування з функцією виявлення пішоходів, а комплектації Allure і GT оснащені датчиками виявлення велосипедистів, що добре працюють вночі.

Система допомоги у дотриманні смуги руху є стандартною для всіх версій, як і розпізнавання обмежень швидкост та сканер уваги водія. Попередження про перехресний рух ззаду є стандартним для Allure та GT, як і адаптивний круїз-контроль із функцією зупинки та руху і моніторинг сліпих зон. За рейтингом Euro NCAP Peugeot 308 здобув 4 зірки з 5-ти, проте це все одно високий результат, оскільки сучасні стандарти безпеки в Європі настільки жорсткі, що не завжди вдається отримати відмінно, тим паче в базовій комплектації.

Ціни і конкуренти

Отож, Пежо пропонуватиме для України тільки дві комплектації 308-го: Allure та GT. Двигун виключно дизельний, 1.5 (130 к.с.). Базова версія поставлятися на наш ринок не буде, як і бензинові та гібридні модифікації. Осторонь залишаться також версії з МКПП та 308-й в кузові універсал.

Мінімальна ціна компактного хетчбека Peugeot в комплектації Allure дорівнює $28 тисяч. У свою чергу за топ-версію GT прийдеться віддати хоча би 30 700 доларів США. А максимально укомплектований опціями Peugeot 308 GT буде вартувати у нас  $36 000.

Що там по конкурентах? В Україні вибір автомобілів і комплектацій сильно звужений, але деякі ми можемо розглянути. Наприклад, культовий хетчбек Ford Focus у комплектації Titanium з дизельним двигуном 1.5 (120 к.с.) і 8-ступеневою АКПП вартуватиме мінімум $30 000, а не менш знаменитий Volkswagen Golf для нас доступний за щонайменше $35 000 у версії Style з 1.4-літровим бензиновим турбомотором (150 к.с.) у зв’язці з 8-ступеневим «автоматом».

Що ми бачимо? Німецькі хетчбеки коштують дорожче, але за рівнем оснащення сильно відстають від Peugeot. Щоби укомплектувати їх до рівня 308-го GT, потрібно буде ще віддати тисяч з п’ять доларів. При цьому жоден з них не здатен подарувати того комфорту, лоску і стилю, який пропонує французький хетчбек.


Не пропустіть