Електромобілі виявилися «бруднішими» машин з ДВЗ

Дочірній бренд компанії Volvo, який був створений для спеціально випуску електрокарів, закликав колег до чесності.

Виконавчий директор компанії Polestar Томас Інгенлат звинуватив лобістів в навмисному приховуванні даних про реальний вплив електричного транспорту на навколишнє середовище. “Це не правильно. Ми повинні розповідати все, як є, навіть якщо правда не завжди приємна”.

Нехай в експлуатації електрокари значно чистіші традиційних автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння – хоча і тут не все так просто, – проте у виробництві вони виявляються в рази небезпечніші. Так, при випуску одного кросовера Volvo XC40 в атмосферу викидається 14 000 кг CO₂e (загальна одиниця виміру для шкідливих викидів, що сприяють парниковому ефекту), при виробництві електрокара Polestar 2 і його батарей – вже 24 000 кг CO₂e.

Що стосується експлуатації, електрокари можуть бути майже нешкідливі тільки при використанні вітряних генераторів. В іншому випадку машини на «батарейках» виявляються для навколишнього середовища приблизно в два рази безпечніші.


Не пропустіть