Склали список бензинових двигунів, що пожирають мастило

Особливо високе споживання мастила спостерігається не тільки у моторів німецьких автовиробників, але також у ДВЗ корейського походження.

Так, у Volkswagen турбовані 1,8 і 2,0-літрові агрегати серії EA888 через невдалу конструкцію трубки охолодження турбіни відрізнялися високим апетитом до оливи.

Така ж проблема спостерігається у бензинових трилітрових силових агрегатах серії EA837 від компанії Audi. Велика витрата мастила була пов’язаний з задирами на стінках циліндрів.

З такою ж проблемою стикалися автовласники BMW. На тих баварських автомобілях, де під капотом стояли ДВЗ серії N, після 80 тис. пробігу зношувалися маслознімні ковпачки, а це і викликало підвищену витрату масла.

У Toyota теж є проблемний агрегат, і це 1,8-літровий 1ZZ-FE, у якого після 50 тис. км автовласникам доводилося доливати масло з розрахунку 1 літр на 1000 км пробігу.

Підвищена витрата була викликана мінімальним зазором з канавками поршня і слабким дренажем.

У «корейців» проблемними вважаються 2,0-літрові G4KA/G4KD і G4NA серії Nu. У цих двигунів через низку факторів в блоці циліндрів виникали задираки, що знову ж приводило до «масложору».