Продажі водневих автомобілів продовжуються падати

Незважаючи на те, що 2020 рік став найуспішнішим для автомобілів на альтернативних типах енергії в цілому, попит на електромобілі на паливних елементах, що використовують водень, обвалився.

Статистика від агентства California Fuel Cell Partnership показує: лізинг водневих автомобілів в США скоротився на 55%, з 2089 до всього 937 машин. З огляду на те, що тенденція наростаюча – в 2019 році також було відзначено зниження попиту, на 19% – то перспектива водневих електромобілів на ринку без заходів стимулювання вкрай сумнівна.

Суперечливі оцінки ринкового потенціалу водневих авто дають і автовиробники. Лідируючі в сегменті Toyota Motor і Hyundai Motor підтверджують вірність курсу розвитку технології електрохімічного синтезу і заявляли, що продовжать пропонувати легкові автомобілі на паливних елементах. Німецький Daimler AG в свою чергу в минулому році офіційно повідомив про закриття програми легкових авто на водні і передачі всіх напрацювань вантажному відділенні.


Не пропустіть