Нову версію знаменитої Toyota Corolla помітили під час рекламних зйомок (Фото)

Більш спортивну версію найпопулярнішого маленького автомобіля помітили в Австралії. Мова йде не про раллійний хот-хетч Toyota GR Corolla, який навряд чи дебютує раніше 2023 року.

Поки компанія Toyota працює над топовою версією GR найпопулярнішого в світі автомобіля, концептуально схожого на його тезку Yaris з турбомотором і повним приводом, на південь від Сіднея під час зйомок рекламного відеоролика була помічена Toyota Corolla Apex.

Apex – це приваблива версія седана Corolla з модернізованою і заниженою підвіскою, деякими косметичними змінами зовні і всередині, але тим же 2,0-літровим двигуном потужністю 170 к.с., що і у будь-який іншої моделі Corolla, яка знаходиться в продажу. Це варіант був завезений для продажу в США в кількості, обмеженому 6 000 екземплярами, з 6-ступінчастою механічною або автоматичною коробкою передач CVT.

На думку Toyota, модель не буде продаватися в США, з огляду на появу набагато більше багатообіцяючого хетчбека GR. Замість цього місцевий підрозділ Toyota зосередив увагу на хетчбек Corolla як на більш спортивний тип кузова в лінійці. Незважаючи на те, що седан доступний з тими ж бензиновими і гібридними силовими агрегатами, він більше орієнтований на автопарки і покупців, що піклуються про ефективність.

У випадку з Corolla Apex, хетчбек знімався для північноамериканського телевізійного рекламного ролика. Причиною, через яку знімальна група вибрала Австралію, є те, що це практично вільна від COVID середовище та всі виробничі витрати тут відрізняються хорошим співвідношенням ціни і якості, не кажучи вже про приголомшливі прибережні пейзажі між Сіднеєм і Вуллонгонгом, де поліція Нового Південного Уельсу стримувала рух, щоб американці змогли вільно їхати по зустрічній смузі.


Не пропустіть