Перша партія електричного позашляховика GMC Hummer EV, представленого недавно, повністю розібрана споживачами менш ніж за добу. Прийом замовлень на GMC Hummer EV у виконанні Edition 1 був відкритий відразу після презентації. Позашляховики першої партії будуть доставлені клієнтам на початку 2023 року.
Також в компанії розкрили нові технічні характеристики електротрака. Довжина п’ятидверного Hummer EV становить 5 м рівно, він на півметра коротше представленого минулої осені пікапа Hummer EV, а його колісна база 3218 мм, менше на 226 мм.
Розміщена в межах бази батарея таким чином у позашляховика менше ємністю (точних даних виробник не повідомляє). Щоб компенсувати різницю позашляховику примусово обмежили пікову потужність, в максимальному виконанні з трьома електромоторами вона становить 830 к.с., проти 1000 к.с. у пікапа. Зате пасажирський автомобіль має пріоритет на бездоріжжі завдяки помітно більшим кутах з’їзду (49 °) і рампи (33,4 °).
Також був розкритий максимальний корисний об’єм для вантажу у позашляховика, який досягається шляхом складання сидінь другого ряду – 2316 л.
Всі Hummer EV будуть не тільки транспортними засобами, а й мобільними електростанціями продуктивністю до 3 кВт·год. Підживити електроінструмент, підключити побутові електроприлади, або прийти на виручку бідоласі на електромобілі з розрядженою батареєю для власника Hummer EV не проблема.
А щоб подібна неприємність раптово не спіткала його самого під час марш-кидка на природу, бортова навігація планує маршрути з урахуванням наявного запасу ходу, не дозволяючи піти від пункту зарядки далі точки неповернення.