З якої країни можна пригнати старий автомобіль «свіжіший»
Журнал autosvit.com.ua навів цікаву хронологію того, як змінюється середній вік зареєстрованих в Німеччині авто. У 1980-му середній вік був 5,3 року, в 2000-му – 6,9 року, в 2006 – 8 років, а в 2016-м – 9,2 року. Що вдвічі краще, ніж в Україні.
За оцінками фахівців, старіння німецького автопарку відбулося і через зменшення середньорічних пробігів при одночасному поліпшенні корозійної стійкості кузовів. А також завдяки двигунам, які вимагають меншого догляду.
А найстаріші авто серед країн-членів Євросоюзу там, звідки в Україну сьогодні везуть найбільше машин на тимчасовій реєстрації. В Литві. Автомобілів старше 10 років тут більше 86%. А у віці до 2-х років – менше 5%. Друга з кінця – Угорщина. Тут кількість автомобілів до 2-х років трохи не дотягує до 7%, а авто старше 10 років – більше 40%. Третя з кінця – Латвія. Авто до 2-х років тут близько 8%, а старше 10 років – без малого 60%.
Як виявилося, автомобілі старіють далеко не у всіх європейських країнах. За даними ECG (The Association of European Vehicle Logistics – Європейської асоціації автомобільної логістики), є «заповідники» з особливо сприятливими умовами, де машини, навпаки, молодіють.
Зокрема, в Данії, автомобілів до 2-х років – майже 45%. У Бельгії їх – близько 43%, а в Австрії – трохи менше 40%. І це – три країни-лідера з найновішим в Європі автопарком.
Для порівняння: за даними, автомобілів до 2-х років сьогодні в Україні – 0,64%. Як то кажуть, без коментарів.