Чому американці не можуть купити новий автомобіль

Виявляється, «середній американець, який живе у великому місті, не заробляє достатньо, щоб купити новий автомобіль», пише avtoblog.ua.

Згідно з останнім дослідженням Bankrate – найвідомішого бренду в США, що є персональним фінансовим сайтом, «середній американець, який живе у великому місті, не заробляє достатньо, щоб купити новий автомобіль».

У дослідженні розглядалися різні фактори, включаючи ціни на транспортні засоби, щомісячні страхові витрати, місцеві податки і доходи домашніх господарств. У ньому використовується поняття «доступний автомобіль», яке характеризується правилом «20/4/10», що означає, покупці повинні відкласти не менше 20 відсотків покупної ціни транспортного засобу, взяти кредит на термін не більше чотирьох років і витрачати не більше 10 відсотків в рік на покриття кредиту і відсотків по ньому, а також страхові виплати.

З огляду на правило 20/4/10, Bankrate проаналізував доходи і середню вартість транспортного засобу в 25 найбільших містах Північної Америки, і підрахував, що середня ціна нового автомобіля або легкої вантажівки, проданого в США в травні, склала близько 33 300 доларів США.

Згідно з результатами дослідження, Вашингтон, округ Колумбія, Сан-Франциско і Бостон є трьома містами, де жителі, швидше за все, зможуть дозволити собі новий автомобіль. З іншого боку, Майамі, Детройт і Тампа-Сент-Пітерсберг (Флорида) – міста, де, швидше за все, володіння автомобілем недосяжне для більшості людей.

У той час як витрати на покупку автомобіля можуть варіюватися від міста до міста, доступність їх є проблемою по всій країні. Навіть сьогоднішня середня ціна уживаного автомобіля в розмірі 19 200 доларів США є складною для покупців восьми з 25 найбільших міст Північної Америки.

Старший аналітик Autotrader Мішель Кребс пояснює: «За останні 35 років вартість нового автомобіля зросла на 35 відсотків, старий автомобіль подорожчав на 25 відсотків, а середній дохід домашніх господарств підвищився лише на 3 відсотки».

Тож споживачі користуються одним із способів подолання дефіциту доступності – беруть довгострокові кредити. За даними Experian, сьогодні три чверті кредитів на нові автомобілі мають термін більше п’яти років і різко зростає кількість кредитів на вісім років.

Тривалість автокредиту на тлі зростаючої надійності автомобілів може здатися несуттєвим. Однак аналітики попереджають – «гра за межами правила “20/4/10” може суттєво вплинути на довгострокове фінансове благополуччя».

«Невеликим домогосподарствам з середнім доходом доводиться розтягувати умови кредитування до шести або більше років і витрачати величезні гроші з зарплат на відсотки, щоб забезпечити погашення кредиту. Найчастіше буває важко вискочити з “білячого” колеса, коли ви в нього потрапили», – говорить фахівець Bankrate.com Клекс Белл.

Аналітики Bankrate наполегливо радять «грати за правилами» і купувати досить доступний автомобіль, щоб забезпечити фінансове благополуччя сім’ї.