Ввели нові тести для перевірки автомобілів
Нові обов’язкові тести для автомобілів на викиди шкідливих газів, що більше відповідають об’єктивному стану справ, вводяться в Європейському союзі з 1 вересня.
“Ці нові методи вимірювання вихлопу являють собою важливий етап в нашій діяльності щодо забезпечення того, щоб автомобілі відтепер і на наступні роки були б більш екологічно чистими і менш шкідливими для навколишнього середовища. Але ще чекає велика робота”, – наводяться в повідомленні прес-служби Єврокомісії щодо технологічних нововведень слова заступника голови ЄК щодо економічного зростання та інвестицій Юрки Катайнена.
Починаючи з 1 вересня, нові моделі автомобілів, перш ніж виїжджати на європейські дороги, будуть повинні проходити тести на емісію газів за переглянутою, більш об’єктивною процедурою. Викиди окису азоту та інших речовин, що є однією з головних причин забруднення, будуть тепер вимірюватися в умовах реального руху автомашини за процедурою RDE – Real Driving Emissions. Цей тест, повідомляють в Єврокомісії, буде доповнений новими, більш достовірними лабораторними випробуваннями (процедура WLTP – World Harmonised Light Vehicle Test Procedure) на всі вихлопи, включаючи CO2, окис азоту та інші речовини, а також на споживання пального.
“Ці нові методи вимірювання емісії є важливим елементом діяльності Комісії з формування більш відповідальної, конкурентоспроможної і оберігаючої навколишнє середовище європейської автомобілебудівної промисловості”, – наголошується в комюніке ЄК.
“Скандал з (підтасованим – ІФ) вихлопом показав, що ми потребуємо більш незалежних випробувань автомобілів, більшому спостереженні за ринком і в можливості Комісії втручатися в разі зловживання. Європейська комісія представила в січні 2016 року нову пропозицію. Вона з тих пір залишається “на столі”, і давно настав час, щоб Європейський парламент і Рада ЄС її прийняли. Нам також необхідно рішуче продовжувати зусилля на європейському рівні щодо заохочення пошуку рішень щодо транспорту з низьким рівнем емісії”, – заявив Катайнен.