Вимоги Євросоюзу вдарять по кишенях водіїв
Вимоги Європейського Союзу знову спустошують кишені водіїв. Все через новий тип холодоагенту, який значно дорожчий ніж попередній (робоча речовина кондиціонера – Прим. Ред.), пише Автоблог.
Однак навіть власники автомобілів, які використовують більш старі види холодоагенту, будуть платити більше. Усе тому, що ринок прагне зрівняти ціни на обидва типи холодоагентів.
З початку 2017 року, кожен новий автомобіль повинен мати систему кондиціонування повітря, наповнену холодоагентом R1234YF. До цього часу виробники використовували холодоагент R134a. Новий газ більш екологічний, ніж старий, і відповідає стандартам ЄС, які визначають вплив даної речовини на парниковий ефект. Існує багато сумнівів в безпеці нового холодоагенту. Тести показали, що R1234YF дуже небезпечний.
Експерти передбачали вирівнювання цін старого і нового хладагентов. Однак проблема в тому, що новий не став дешевшим. Таким чином ціни на послуги кондиціонування повітря автоматично збільшилися.
Звичайно, на ринку з’явилися більш дешеві альтернативи у вигляді циліндрів зі старим холодоагентом, які були привезені із «сходу». Однак слід пам’ятати, що вони не сертифіковані, тому невідомо, як газ буде вести себе під час збою. Його використання може привести до пошкодження системи кондиціонування.