Ательє Brabus доопрацювало новий Mercedes-Benz S 500 (Фото)

Ательє Brabus підготувало пакет доопрацювань для нового Mercedes-Benz S-Class W223. Зокрема, фахівці німецької майстерні розробили для флагманського седана обвіс, який може бути встановлений на машини з пакетом AMG Line.

Спереду чотирьохдверка отримала вставки з боків бампера і новий спойлер для поліпшення аеродинаміки. Ще один спойлер (карбоновий) тюнери встановили на кормі. Плюс вони змінили форму заднього бампера, виконавши в ньому отвори під нові патрубки випускної системи.

Для «Ески» також розробили кілька особливих легкосплавних коліс діаметром від 19 до 21 дюйма. Наприклад, для моделі запропоновані диски «Platinum Edition», які можна замовити з покришками марок Continental, Pirelli або Yokohama.

Саме на фотографіях автомобіль поставлено на 21-дюймові катки, пофарбовані під колір кузова і «взуті» в шини розмірністю 265/35 і 305/30 спереду і ззаду відповідно.

Крім нових коліс, в Брабус занизили підвіску седана (на 25 мм в деяких їздових пресетах). За словами тюнерів, ця зміна ніяк не відбилася на комфортабельності поїздок.

Салон седана отримав обробку з високоякісної шкіри, а також темний хромований декор і карбонові акценти. Передню панель при цьому прикрашають особливі накладки, які можуть як світитися білим, так і змінювати колір разом з штатним підсвічуванням.

Що стосується технічних доробок, то з заводу Mercedes S500 має 3,0-літрову рядну «шістку», при цьому в ательє підняли його віддачу до 500 к.с. (+ 65) і 590 Нм (+70). Такий седан здатний тепер прискорюватися з нуля до сотні за 4,7 секунди (- 0,2). Максималка як і раніше обмежена на 250 км/год.

Про дизельну версію S400d тюнери теж не забули. Віддачу її 2,9-літрового мотора підвищили з 330 к.с. і 700 Нм до 370 сил і 750 Нм крутного моменту. В результаті час розгону до сотні скоротилося до 5,2 сек.

Вартість тюнінгу в Brabus не афішують, при цьому відомо, що в майстерні ведуться роботи і над форсуванням моторів інших бензинових, дизельних і гібридних версій нового S-класу.