Молодіжний кросовер Chevrolet Trax, який вийшов на ринок майже 10 років тому, змінив покоління.
Для Трекса така зміна покоління стала кроком на півкласу нагору. Новий Trax помітно довший (4537 мм) і ширший (1823 мм) попередника, а збільшена з 2555 до 2700 мм колісна база обіцяє значне збільшення простору на задньому ряду. Об’єм багажника зі зміною покоління зріс на 12%: 725 літрів під полицею (за американським стандартом EPA) і 1532 літри зі складеним заднім рядом.
На вибір запропоновані комплектації LS, 1RS, LT, 2RS та Activ.
Інтер’єр моделей Seeker і Trax виглядає однаково, але є відмінності. У китайської машини на передній панелі розташовані два екрани діагоналлю по 10,25 дюйми кожен. Американський же кросовер «в базі» має аналогові прилади та восьмидюймовий екран медіасистеми, а у старших комплектаціях – віртуальну приладку (8 дюймів) та збільшений до 11 дюймів тачскрін медіасистеми.
У списку оснащення значаться адаптивний круїз-контроль, асистент паркування, обігрів керма, електропривід сидіння водія, люк та система дистанційного запуску двигуна.
Значні зміни відбулися у технічній частині. Китайський Seeker має турбочетвірку 1.5 (179 к.с., 250 Нм) та варіатор, тоді як автомобіль на США оснащений трициліндровим турбомотором 1.2 (139 к.с., 219 Нм) у парі із шестиступінчастою автоматичною коробкою передач. Повного приводу більше немає.