Компанія Toyota повністю переробила свій культовий позашляховик 4Runner, який не оновлювався 15 років. Автомобіль 2025 модельного року збудували на базі Toyota Tacoma з архітектурою TNGA-F.
На вибір покупцям запропонують дев’ять комплектацій авто: SR5, TRD Sport, TRD Sport Premium, TRD Off Road, TRD Off Road Premium, Limited, Platinum, TRD Pro та Trailhunter. Остання стане найдорожчою і відрізнятиметься позашляховими шинами, збільшеним дорожнім просвітом, багажником на даху від ARB та сталевим захистом.
Вже в стандартній комплектації новий Toyota 4Runner буде оснащений 7-дюймовою цифровою панеллю приладів і 8-дюймовим сенсорним дисплеєм інформаційно-розважальної системи. У дорожчих комплектаціях центральний екран має розмір 14 дюймів, а 7-дюймову цифрову «приладку» замінили на 12,3-дюймову.
Автомобіль отримав бездротову підтримку Apple CarPlay та Android Auto, пристрій для бездротової зарядки смартфонів та порти USB-A та USB-C. Також до базового оснащення позашляховика входять адаптивний круїз-контроль, система автоматичного екстреного гальмування з виявленням пішоходів, система автоматичного керування дальнім світлом та функція розпізнавання дорожніх знаків.
Toyota спроектувала новий 4Runner з нуля і відмовилася від застарілого 4,0-літрового мотора V6 і п’ятиступінчастої АКПП на користь 2,4-літрового чотирициліндрового турбодвигуна потужністю 278 к.с. і 512 Нм крутного моменту. Також буде доступна гібридна версія цього ж двигуна I-Force Max, що розвиває до 326 «коней» і 630 Нм крутного моменту. В обох випадках пропонується нова восьмиступінчаста автоматична коробка передач.
Вартість Toyota 4Runner 2025 поки не оголошена.