Skoda презентувала оновлену версію культової Octavia (Фото)

На автомобільному ринку Європи дебютувала Skoda Octavia 2024, яка вирізняється своєю конкурентоспроможною ціною та об’ємним рядом модифікацій не лише порівняно з Ford Focus, але й іншими брендами.

Новинка вже стартувала у продажах і готова запропонувати майбутнім власникам прийнятне співвідношення ціни та якості, адже вартість тут стартує з $33 000 за базовий варіант SE Technology з 1,5-літровим турбованим бензиновим агрегатом. Є дорожчі варіанти — м’який гібрид і дизельна модель, які отримали цінники $35 500 і $36 200 відповідно. Вибір універсала збільшить вартість приблизно на $1200, залежно від конфігурації та силового обладнання.

Вже у базовій версії встановлені 16-дюймові легкосплавні диски, світлодіодна оптика спереду, система підігріву для передніх сидінь та сенсорний екран на 13 дюймів разом із цифровим приладдям. У стартовий набір опцій також входять бездротові можливості підключення та заряджання телефону.

За версію SE L потрібно буде віддати $38500, додатково до базової версії вона отримає покращену внутрішню оббивку та помічники для водія. Закриває лінійку комплектацій версія Sportline, оцінена в $39 800, а топова Octavia Sportline Estate з м’яким гібридним двигуном обійдеться в $43 600.

Що стосується модернізованої мультимедійної системи, то вона побудована на базі 13-дюймового сенсорного дисплея та має додатковий голосовий помічник на основі ChatGPT. Є ще зарядний пристрій потужністю 15 Вт, а порти USB-C можуть похвалитися збільшеною до 45 Вт передачею енергії.

Моторна лінійка відкривається з 1,5-літровим двигуном, що досягає 114 к.с., який пройшов оптимізацію зниження енергоспоживання. Даний мотор буде поставлятися як з шестиступінчастою механічною, так і семиступінчастою автоматичною коробкою передач DSG. Знижене споживання палива також зумовлене завдяки наявності 48-вольтової гібридної системи, що сприяє пересуванню авто без роботи двигуна.

Більш потужний 148-сильний двигун поставляється з двома типами коробки передач, де автоматична коробка є частиною м’якої гібридної системи. Але саме версія vRS з 2-літровим турбомотором, знайомим по VW Golf GTI і вселяє 261 к.с. потужністю отримує виключно семиступінчастий автомат. Дизельний варіант починається зі 114-сильної версії та поступово нарощує потужність (залежно від комплектації) до 148 к.с. у топовому виконанні.