Нова Toyota RAV4: японці приготували маленьку сенсацію (Фото)

Формально новий RAV4 представили навесні цього року на виставці в Нью-Йорку

Але то була «американська» прем’єра – відповідно, і автомобіль був створений для ринку США. А в Париж Toyota привезла європейську версію RAV4.

І виявилося, що машини для Європи і США не відрізняються один від одного (хоча часто буває якраз навпаки). Переживши зміну поколінь, в розмірах RAV4 змінився незначно: колісна база збільшилася на 30 мм (2 690 мм), що обіцяє більший простір для задніх пасажирів, але габарити – всупереч звичці автовиробників – залишилися практично тими ж (хоча в довжину і ширину RAV4 все таки трохи додав). Важливо ще й те, що жорсткість нового кузова стала на 57% вище, ніж раніше.

Але для покупців важливіше не міліметри і відсотки, а зовнішній вигляд. І тут ціла революція. RAV4 раптово виявився схожим на останні концепти Тойоти.

В Європі головна ставка буде зроблена на гібриди. У таких машин 2,5-літровий мотор, варіатор, акумулятори для електродвигунів і сам електричний двигун для задньої осі. Сумарна потужність силової установки – 222 к.с. Друга версія отримає бензиновий атмосферний мотор 2 літра.

Привід традиційно буде переднім або повним (остання схема побудована навколо муфти). Але тут японці несподівано приготували нехай маленьку, але сенсацію: дорогі версії кросовера отримають хитру трансмісію Dynamic Torque Vectoring AWD – на кожному задньому колесі встановлено окрему муфта, завдяки яким реалізовано управління вектором тяги. До речі, в режимі 2WD кардан, передає крутний момент назад, від’єднується муфтами, встановленими на обох кінцях вала.