Унікальна Maserati Quattroporte для Брежнєва (Фото)

0

Ось вже хто, воістину, увійшов до історії, як найзатятіший шанувальник рідкісних автомобілів, так це легендарний Леонід Ілліч Брежнєв, пише m2motors.com.ua.

По цій частині він “обскакав” навіть Сталіна. Свої машини Брежнєв не просто любив – він їх обожнював. І цілком заслужено – адже в гаражі автора смачних братських поцілунків побували унікальні – Opel Kapitan L, CHRYSLER 300, Maserati Quattroporte і навіть Rolls-Royce Silver Shadow!

Історія автопарку Брежнєва починається ще в далекому 38 року, коли першому секретареві Дніпропетровського обкому Брежнєву був “виділений” Buick-90 Limited.

З того часу Леонід Ілліч вже не міг байдуже дивитися на хороші автомобілі.

Наступною іномаркою Брежнєва став легендарний Chevrolet Bel Air, автомобіль масовий, не надрозумний, проте надзвичайно популярний в середині 50-х в далекій Америці. А навесні 1955 року глава СРСР Микита Сергійович Хрущов, перебуваючи з візитом у Відні, розпорядився купити декілька хороших автомобілів – в ролі подарунків для тих, що особливо вирізнилися перед партією і урядом. Тому в квітні того ж року, в салоні Берхарда Данеке, був куплений біло-зелений Chevrolet Bel Air Sport Coupe Hardtop – з “средненьким” мотором потужністю 170 к.с.і механічною коробкою передач, хоча в ту пору в Америці особливим шиком вважалися машини з “автоматами”. Хрущов знав, що глава компартії Казахстану Леонід Ілліч Брежнєв обожнює породисті швидкісні машини. Микита Сергійович вирішив: “Нехай Брежнєв підніме цілинні землі і підтримає мене на ХХ з’їзді – тоді поверну його в Москву і подарую Chevrolet”. Так воно і сталося.

Але навіть такий шикарний подарунок радував майбутнього генсека недовго – автомобіль був подарований дочці Галині, яка після розлучення з чоловіком все одно забрала його з собою.

Після Опеля Леоніда Ілліча радував красень CHRYSLER 300 (1966)

Проте справжньою перлиною колекції Брежнєва був Maserati Quattroporte. У 1968 році це був один з найпотужніших і дорожчих чотирьохдверних седанів. Він міг розігнатися до 230 км/год і мав V-подібну вісімку з потужним – 290 к.с. – двигуном. Цей автомобіль Брежнєв отримав в подарунок від керівництва італійської партії.

Ну, і яка ж колекція без Rolls-Royce? Брежнєв вирішив не відставати від Леніна.

Одна “примара” була подарована йому “великим другом Радянського Союзу” підприємцем Армандом Хаммером, а друга – королевою Єлизаветою II.

Рік потому канцлер ФРН подарував черговий автомобіль Брежнєву. Цього разу ним виявився 6-дверний лімузин від компанії Мерседес моделі 600. Серія цих автомобілів була строго обмежена. Їх було виготовлено всього сім, а 6-дверних – два, один з яких дістався Брежнєву, а другий – імператорові Японії.

У травні 1972 року очікувався візит Президента США Річарда Ніксона в Москву. Напередодні поїздки посол СРСР в США Анатолій Добринін приватно повідомив Ніксона: “Леоніду Іллічу дуже хотілося б отримати в подарунок автомобіль “Кадилак Ельдорадо””. Автомобіль виготовили за спеціальним замовленням за три дні. На четвертий день “Кадилак” для Л.І. Брежнєва був доставлений в Москву транспортним літаком американських ВПС.

Іншим шикарним американцем в колекції Генсека став Lincoln Continental1972 роки.

Але не іномарками єдиними. Були в гаражі у Генсека і автомобілі вітчизняного виробництва. Наприклад, знаменита “Волга”, на якій Брежнєв їздив на полювання. Ось він – прообраз і предтеча сучасних кросоверів!

А в грудні 1976 року колекція Леоніда Ілліча поповнилася новим автомобілем – представницькою “Чайкою” ГАЗ-14.


Не пропустіть