Рідкісні автомобілі, забуті в сараях

0

Майже всі вони іржаві, пилові і пом’яті, але часто дуже класні і дорогі. Таке визначення підходить до так званих «барнфайндів» (від терміна «barn find» – «знахідка в сараї») – машинам, з якихось причин кинутим на довгі роки і які повернулися вже в статусі колекційних, пише fishki.net.

Найбільш «масл-кар» – 1969 Dodge Charger Daytona

Історія свідчить, що цей рідкісний Dodge в 70-х був куплений суддею з Алабами в ролі подарунка дружині. Які пригоди випали на долю цієї машини – загадка, але знайшли «Дайтона» в 2015 році в тому ж штаті і саме в такому вигляді, як на фотографії.

Daytona була спецверсією «чарджерів» і вийшла накладом в 503 екземпляра. Дводверка мала мотори об’ємом від семи літрів і стала справжньою легендою кільцевих гонок NASCAR.

Зараз Dodge потрапив до списку лотів аукціонного дому Mecum зі стартовим цінником в 150 000 доларів. У каталозі лотів відзначається хороший стан мотора цієї машини і, звичайно, присутність фірмової риси – гігантського антикрила ззаду.

Найрідкісніший – 1937 Bugatti Type 57S Atalante Coupe

Спочатку приголомшливий Bugatti 1930-х років належав Ерлу Хоу – у той час президенту Британського клубу гонщиків. Згодом дводверка змінила ще кілька господарів, поки не добралася до гаража Гарольда Карра в Ньюкастлі, Великобританія.

Найновіший – 1978 Chevrolet Corvette

Історія цього «Шеві» з самого початку скидалася на майбутній барнфайнд – в 1978-му, коли Corvette святкував 25-річчя, машина була обрана в ролі машини безпеки на гонці Indy 500.

Якийсь американець, що зачув колекційний потенціал машини (її надрукували навіть на обкладинках деяких журналів), купив купе в тому ж році в ролі інвестиції і залишив на зберігання в гаражі.

У 1995-му власник дводверки переїхав з приватного будинку в квартиру, а сам автомобіль, через брак гаража, просто припаркував на вулиці. Лише в 2011 році його товариш Бад Шоенлебен влаштував автомобіль на зберігання до профільного дилеру, де Corvette перебуває досі.

Особлива дводверка збереглася в повністю оригінальному стані – заводськими залишилися навіть покришки і акумулятор. Втім, це не дивно – на одометрі значиться всього 13 миль пробігу.

Найстаріший – 1925 Bugatti Type 13 Brescia

У 2014 році в покинутому маєтку на заході Франції була виявлена ​​приголомшлива колекція магната Роджера Байона – близько 100 раритетних машин. Серед них опинився Bugatti Brescia 1925 випуску.

Родстер «Бугатті» знаходився в колекції Байона з 1953 року і, незважаючи на плачевний стан гаража в момент знахідки, зберігся в непоганому стані.

Найдорожчий – тисяча дев’ятсот шістьдесят перший Ferrari 250 GT SWB California Spider

Ще одна знахідка в колекції Байона. Всього було випущено 37 екземплярів цієї моделі Ferrari і кожен отримав трилітровий двигун V12 з трьома карбюраторами.

На рахунку легендарного сімейства 250-х «Феррарі» взагалі чимало рекордних цінників і знайдена California Spider винятком не стала – торік на аукціоні Retromobile неназваний колекціонер виклав за неї 18,5 мільйона доларів.

Модель 250 GT SWB California Spider, крім іншого, примітна своїм зоряним минулим – автомобіль не раз опинявся в руках знаменитих особистостей. Наприклад, така була у Алена Делона.

Найспортивніший – тисяча дев’ятсот сімдесят третій Lancia Stratos

Ця ралійна легенда – дводверка Stratos – носить статус кращого творіння італійської «Лянчи». Даний екземпляр, один з 492 зібраних для омологації гоночної версії, був знайдений в США в 2013 році.

Автомобіль був куплений в Німеччині, а на територію Штатів потрапив у 80-х і з тих пір належав одному власнику. Машину з 31 000 миль пробігу в 1998 році поставили на зберігання.

Як і решта дорожніх Stratos, автомобіль оснащений 2,4-літровим мотором V6 розробки Ferrari і дисковими гальмами по колу. Дизайн – від знаменитої італійської студії Bertone.

Найбільш несподіваний – 1963 Chevrolet Corvette

Знайдений пізніше власник (ймовірно, єдиний в історії машини) повідомив, що використовував спорткар протягом 12 років. Однак з 1975 поставив його на «зберігання» – кинув на вулиці.