За скільки можна тюнінгувати ЛуАЗ-969 під “кубик”

У кожного своє поняття про свободу. А для справжнього автомобіліста – це можливість їздити на тій машині, яка подобається. Навіть якщо такої раніше не було в природі, – пише o-doroge.com..

Якщо дуже хочеться мати якусь неіснуючу машину, потрібно просто взяти і зробити її. Для військового інженера Ігоря Сухобруса це зовсім не проблема. Здавалося б, ринкові часи на дворі – все можна купити за гроші, а ти диви, і сьогодні є сегменти, абсолютно не охоплені пропозицією автовиробників. Наприклад, ви пробували знайти в автосалоні компактний позашляховик одночасно і швидкісний, і «всепролазний» – маленький, легкий, невибагливий? Одні дилери запропонують вам що-небудь стильне, швидке і комфортабельне, але абсолютно безпорадне в грязі і снігу. Інші продавці швидко підберуть для вас парочку справжніх «пройдисвітів», однак вони будуть важкі та громіздкі, недоречні як на швидкісному шосе, так і на гірських стежках. Але ж потреба в такому універсальному малюку цілком виправдана: припустимо, ви хочете на вихідні забратися в самі нетрі карпатського лісу, але перед тим потрібно зробити марш-кидок в півтисячі кілометрів…

І автор блискучої ідеї, втілення якої відображено на цих сторінках, оснастив записного «пройдисвіта» – малюка ЛУАЗ-969 – потужним двигуном і надійними агрегатами. А оперення від «кубика» Mercedes G – ніяка не претензія на “понти”.

Спадщина «Волинянки»: через низько розташовані сидіння посадка нагадує ергономіку старовини «Вілліса» – коліна передніх сідоків підняті вище звичайного.

Серйозна заслуга конструктора – в поздовжньому розміщенні рядної «четвірки» без потворного збільшення переднього обвісу.

Широкі пороги високо підняті і не знижують кліренс, тобто не заважають долати серйозне бездоріжжя.

Можливість бачити, як борсаються в багнюці власні колеса, джиперу важко переоцінити. На випадок негоди є знімний жорсткий дах.

Передній міст захищений надійною балкою, яка при необхідності може бути закрита суцільним екраном.

Деталі обвісу від Mercedes G-Сlass дивно гармоніюють з кузовом ЛуАЗу

Нові мости і колеса збільшили кліренс «лазіку» понад штатних 280 мм.

Специфікація

Двигун замінили вазовським мотором ВАЗ-21083 об’ємом 1,5 л і потужністю 69 к. с. Під капотом також помістився радіатор системи охолодження (штатний V4 «Волинянки» охолоджувався повітрям). Новий агрегат дозволяє машині легко підтримувати крейсерську швидкість на рівні 130 км/год.

Трансмісія перероблена, виходячи з характеристик нового двигуна. Основний тип приводу тепер не передній, а задній. Поздовжньо встановлена ​​КП запозичена у тольяттинської “класики”, роздавальна коробка – у легендарного всюдихода ГАЗ-69. Передній міст, що підключається, як і постійно задіяний задній, – «військові» редукторні, від УАЗ-469.

Ходова частина стала простішою і надійнішою, підвіска тепер залежна: нерозрізні мости підвішені на поздовжніх ресорах. Рульовий механізм – Toyota, рульова колонка – BMW. Характеристики ходової частини дозволяють легко долати бездоріжжя і впевнено рухатися на високій швидкості по асфальту.

Замість рідних нетривких редукторів тепер міцні мости на ресорах.

Екстер’єр доопрацьований з використанням кузовних деталей від Mercedes G-Сlass. Деякі німецькі деталі (крила і капот) в потрібних місцях зменшили, радіаторна решітка і відбортовки колісних арок використані без істотних переробок. Широкі підніжки полегшують посадку в салон.

Інтер’єр має ергономіку цілком швидкісного авто з урахуванням особливостей експлуатації на бездоріжжі. Передні крісла – від BMW, задній диван – складне сидіння з багажника універсала «Волга» ГАЗ-2402. Жорсткий металевий верх зібраний з деталей мікроавтобусів Peugeot і ЕрАЗ, в суху погоду його можна зняти.


Не пропустіть