Hyundai планує впровадити платну підписку на функції автомобіля, зокрема на підігрів сидінь

Маркус Вельц, голова підрозділу Hyundai Connected Mobility, заявив, що компанія розглядає можливість запуску платної підписки на деякі функції в автомобілі, на зразок підігріву сидінь.

“Ми розглядаємо таку можливість як опцію, щоб додати більше персоналізації в автомобіль”, – заявив він. Це обговорення відбувається на тлі того, як автомобільна промисловість переходить у бік більшої кількості послуг на основі передплати та підключених послуг.

Нещодавно Hyundai оголосила про свій новий європейський підрозділ Connected Mobility. Цей підрозділ об’єднує елементи Mocean (підписка на автомобіль) і Bluelink (послуги, що підключаються). Вельц підкреслив: «Протягом багатьох років ми турбувалися про те, як ми продаватимемо більше автомобілів. Сьогодні ми турбуємося: „А що, якщо все, що ми робимо, це продаємо автомобілі?“ Метою нового підрозділу є задоволення зростаючих очікувань споживачів щодо мобільності та володіння транспортним засобом».

Bluelink в даний час дозволяє власникам віддалено керувати деякими функціями автомобіля, такими як попереднє регулювання температури в салоні, замикання дверей та супутникова навігація.

Hyundai планує реструктурувати свою систему Bluelink на багаторівневий сервіс передплати, щоб пропонувати різні рівні підключення та функцій. Пакет Lite буде безкоштовним протягом перших десяти років і буде включати такі основні послуги, як автомобільні карти і онлайн-можливості. Пакет Plus обійдеться в 2,99 євро на місяць, пропонуючи доступ до всіх віддалених послуг. На найвищому рівні Pro буде доступним за 9,99 євро на місяць і надасть розширені послуги на основі даних, включаючи платежі в автомобілі.


Не пропустіть