Старі машини переміщаються в офіційні автосалони: що це значить для автолюбителів

Помітних коливань на ринку не відбудеться, але може піднятися загальна планка підходів до продажів.
Не встигли офіційні автодилери і імпортери прийти в себе від різкого збільшення імпорту б/в легковиків з США, Німеччини та Грузії, і – знову для них не дуже приємні новини. Група компаній АІС уклала імпортерську угоду на поставку автомобілів з пробігом Hyundai і KIA, прямо з Південної Кореї, пише lenta.ua.

Причому, запевняють в АІС, це буде не refurbished (відновлений товар), коли в авто змінюють запчастини, рихтують і знову продають – така схема поширена в США, коли биті авто відновлюють і продають на аукціонах. «Ми плануємо закуповувати старі автомобілі виключно у офіційних представників заводів-виробників в стані, що не потребує відновлення, тобто вони відразу будуть доступні до покупки», – підкреслює директор з маркетингу групи компаній АІС Сергій Боровик.

За його словами, постачати з Південної Кореї будуть тільки глобальні моделі (тобто не локальні версії, а продаються по всьому світу), 2011-2014 року випуску, з пробігом не більш 200 тис км. АІС бере на себе закупівлю автомобілів, їх доставку в Україну, митне очищення, передпродажну підготовку і доставку дилерам. Клієнти зможуть отримувати безкоштовну технічну та інформаційну допомогу протягом року з моменту покупки.

Остап Новицький
Купити корейські авто з пробігом, за запевненням Боровика, можна буде вже в кінці червня 2019 року. Причому не тільки за готівку або безготівкові, а й в кредит або в лізинг. І навіть (для України це не дуже поширено) буде доступний такий спосіб, як Trade-In: приїжджаєте в салон на своєму автомобілі і говорите: «давайте мінятися». Треба відзначити, що саме так і з’являються авто з пробігом, якими збирається торгувати АІС – південні корейці приїжджають до офіційних представників заводів і змінюють свою б/в машину, з доплатою, на новенький автомобіль.

«В АІС зараз не найкращі часи, ось вони і шукають шляхи виходу. Група компаній спочатку була націлена на торгівлю російськими автомобілями, і припинення імпорту авто з РФ змушує їх крутитися – сільськогосподарська техніка, тепер ось б/в машини з Південної Кореї», – пояснює ситуацію експерт аналітичного центру AUTO.RIA Остап Новицький.

Lenta.UA: Як це може вплинути на вітчизняний ринок автомобілів? Наскільки сильно?

– Я не бачу підстав, щоб це призвело до помітних змін на ринку. Щоб змінити його кардинально, треба зайняти помітну частку від 6,9 млн існуючого легкового парку.

Lenta.UA: Помітна частка – це скільки відсотків?

– Не будемо відштовхуватися від загальної кількості легкових автомобілів в країні, а візьмемо краще імпорт. У рік – це 70 тис, якщо грубо. 10 тис, тобто 15% – це вже помітно. Але нехай везуть. Якщо все буде так, як анонсовано: з підтвердженим пробігом, гарантією і договором – це плюс для ринку, це підніме загальну планку якості. За умови, звичайно, що це не буде кілька десятків автомобілів.

Сергій Боровик
«Поставки будуть здійснюватися щомісяця. Обсяг партій не розголошується, але ми хочемо вийти на кілька сотень автомобілів на місяць, – пояснює Сергій Боровик. – Крім корейських, будуть ще автомобілі з США – Chevrolet, Ford, Mazda (які теж не потребують відновлення), за підсумком першого місяця продажів ми зробимо висновки, і тоді вже про кількість можна буде говорити більш предметно».

Lenta.UA: Чию нішу на вітчизняному авторинку намагається зайняти АІС? Будете витісняти гонщиків-одинаків?

– В Україні ринок автомобілів, що були у вжитку, величезний. Тільки в квітні їх було ввезено 20 тис. Ще 50 тис – перепродажу. Але великих гравців на цьому ринку немає, так що ми нікого і не вичавлюємо. Просто займемо свою нішу. Ось з США, наприклад, зараз везуть автомобілі під замовлення. Це передоплата, різні ризики. А у нас – приходь, помацай, пройди тест-драйв: всі принади офіційного білого ринку. Тобто наше завдання – сформувати нормальний ринок б/в автомобілів, вивести його на новий рівень.

Lenta.UA: Як вважаєте, зможете потіснити офіційних імпортерів, що продають нові автомобілі?

– Я думаю, що автомобілі з пробігом відібрали у даного ринку, скільки змогли, і далі все буде розвиватися паралельно. Все-таки це різні ніші.




Не пропустіть