Головна радянська машина ЗІЛ-111 виявилася плагіатом (Фото)

Перші моделі ЗІЛа-111 почали виходити з конвеєра в листопаді 1958 року. На відміну від ЗІЛ-110, який йшов на потік, ЗІЛ-111 є першим серійним авто для радянської еліти, який випускався ексклюзивно. Всього було випущено 112 моделей, серед них були кабріолети і 26 машин були оновленої версії ЗІЛ-111г.

Перш ніж створити ЗІЛ-111, російські інженери в основу поклали іноземні моделі і з’єднали в радянському лімузині найкраще. Для основи були взяті авто: Cadillac Fleetwood-75, Chrysler Imperial Crown, Packard Executive Patrician, Packard Executive Caribbien, Packard Executive Caribbien.

Наприклад, багато технічних характеристик були взяті у американських аналогів: поліпшена семимісна модель ЗІЛ-111 з мотором V8, об’ємом 6 літрів, 200 к.с. при оберти 4200 в хвилину, каркас моделі оснащений потужною рамою з X-подібним підсилювачем, кнопкова коробка передач, інтер’єр був багато декорований вставками з хрому, незалежна передня підвіска.

Незалежно від всієї схожості даних машин, радянський автопром зміг створити свою унікальну модель представницького класу, яка стала шалено популярною серед еліти країни і візуально не схожа ні на яку іншу.

Джерело autotheme.info

Не пропустіть