Jaguar Land Rover визнав провал в якості автомобілів

Новий генеральний директор Jaguar Land Rover (JLR) Тьєррі Боллоре визнав обґрунтованість скарг клієнтів на неналежну якість виготовлення автомобілів британських марок. В інтерв’ю Automotive News Europe 57-річний топ-менеджер зробив сенсаційну заяву – оцінив втрати від виробничих дефектів в 100 тисяч щорічних продажів!

На думку Боллоре, в 2020 році JLR міг продати на 100 тисяч машин більше, якби британський концерн не заслужив репутацію виробника проблемних автомобілів. Втрати без перебільшення гігантські, адже за 12 місяців минулого року вдалося реалізувати близько 426 тисяч «Ягуарів» і «Ленд Ровер», тобто втрачена вигода досягає 19%.

Незадоволеність клієнтів підтверджують і незалежні опитування: наприклад, в торішньому рейтингу надійності JDPowerмарки Land Rover і Jaguar зайняли перше і третє місце з кінця, причому на 1000 автомобілів припадає приблизно 200 дефектів. На конкурентів JLR споживачі скаржилися вдвічі менше.

Тьєррі Боллоре підкреслив, що перші кроки по підвищенню якості вже зроблені і приносять плоди – виробничі процеси спростили, що призвело до «значних поліпшень». На зустрічі з інвесторами бос JLR заявив, що на автомобілях 2021 модельного року кількість скарг власників зведено до мінімуму, а суб’єктивні враження клієнтів змінилися в кращу сторону.

Є й об’єктивні показники поступового підвищення якості: з березня по грудень 2020 року JLR витратив на відкличні кампанії, гарантійні претензії і ремонт 680 млн доларів, тобто майже вдвічі менше, ніж за аналогічний період 2019 року.

Топ-менеджменту JLR не можна ігнорувати питання надійності, адже марку Jaguar хочуть зробити конкурентом Bentley і Aston Martin, а в люксовому сегменті будь-які проблеми з якістю б’ють по іміджу ще сильніше.


Не пропустіть